Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsterien nöyryytys!

Aloittaja Kiiski, 03 maaliskuu 10, 11:24:26

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Häh,hää! Tänään otti kaikenmaailman Sportsterien nöyryytys aimo askeleen eteenpäin, kun Legendaarisen Kenny Harmanin JOMO 15 nokat tärähti tontille kisa jousien saattamina. Repikää siitä nuijat! ;D

Kokkonen

Äl uhoo!! ;D ;D

Ei tommosil 0.310 nostoil viel mihinkä pääse.

Vähintään Johnson J360/264 pitää olla, ennenkuin otetaan tollaset puheet vähänkään vakavasti.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Thomas

Eikös JOMO15'sta ole jopa .354 nostot.. JOMO TT'ssä taisi olla vain .310
Kyllähän noilla jo virtaa..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Kiiski

Mä en tiedä mistä sä oot väärän informaation nykässy nostoo on 0,355 ja asteita 275° sekä imu että pakopuolella. Sitä paitsi vähempiki riittää että teidät pesee, kisa fiilis kärsii jos on aivan ylivoimainen takana ei näy koskaan ketään, eikä siks et ne olis kaikki edessä!

Kokkonen

Nykäsin väärän infon väärästä kohtaa, JOMO TT.... :-[
hyvä on, hyvä on.... saattaa tuosta ainesta johonkin olla, mut ei uskota ennenkuin nähdään.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kiiski

Noh, noh! Tekstailet kuitenkin kaverille joka on ajanut n.10km laina trumpalla, joka vuoti kuin seula, että oli pakko palauttaa ettei öljyt lopu, vuonna 89! Ettei tässä aivan ensi kertaa olla pappia kyydissä!

Kokkonen

Arvasinhan minä, että kokemuksen syvä rinta-ääni on tuon uhon takana. :)
Tom W

Kiiski

Näin se on! Ei näitä juttuja voi ihan hatusta vetää. Olen mä muilla prätkillä ajanut vähän enemmän, kuin trumpalla.
Ai niin! On mulla siihen trumppaan 750 Morgon kitti ja billet- jojo, sekä  69 Bonnevillen kansi joka on huomattavasti paras.
Tossa siitä jojosta kuva ettei ihan paskan puhujana pidetä!

Thomas

Vieläkös noita Morgon osia löytyy? Joskus vuonna savikypärä etsittiin Briteistä kaverin pyörään viriviri-osaa, mutta tuntuivat olevan kiven alla.. silloin ei kyllä näist ebäistä ja interwebeistä paljoa ollut apuja..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Kiiski

Kyllä niitä vielä tehdään ,ihan helppoa noiden hörökorva vasurien kanssa operoiminen ei kyllä ole. Siinä ei aina meinaa suolen sisältö pysyy hallussa kun niiden kanssa vääntää, mutta Morgon kanssa ei ollut mitään ongelmia laittoivat vielä nipun vaihto naruja jojoonkin.
Noi britit ja ilmeisesti britti henkiset on siinä mielessä hassuja että niille kun lähettää kaksi sivuisen kirjelmän täynnä kysymyksiä, niin ne vastaa,jos vastaa että Yes! Siinä sitten mietit että mitä v.....a! Ei oo helppoo!!! ;D

Lyytinen

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 03 maaliskuu 10, 13:56:07Noi britit ja ilmeisesti britti henkiset on siinä mielessä hassuja että niille kun lähettää kaksi sivuisen kirjelmän täynnä kysymyksiä, niin ne vastaa,jos vastaa että Yes! Siinä sitten mietit että mitä v.....a! Ei oo helppoo!!! ;D

Joo ja sitten kun ne itse kysyy jotain ja niille vastaa että Yes! niin jonkun ajan päästä tulee sama kysymys tuplasti pitempänä, vaikka itse en keksi, että mitä kohtaa ne ei ymmärtänyt ;D

Ihan aiheen vierestä, maakunta-aviisissa oli joskus juttua jostain britistä joka asunut Suomessa noin 20 vuotta. Ensiksi kuulemma suomalaisten hiljaisuus risonut, mutta nykyään jo häntä itseäänkin risoo jos ei olla hiljaa.

Kiiski

No mä en ole vielä päässyt niin pitkälle et ne multa mitään kyselis. Mä kysyn mitä maksaa ja ne sanoo että Yes, siitä sitten päättelen ettei ole ilmaista ja Visa numerot menee ja loppu selvii Visa laskusta. Välillä on ollu vähän epävarma olo, mutta siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä.

turner

Päivää, ei ne jomo 15:sta vielä mitään taivaita avaa sellaisenaan, kampiakseli tarvitsee taidokkaan kevennyksen/painotuksen...ja kansi erityis-tarkan kasauksen. jousipaineet saa olla aivan kammottavat, jousilautaset+shimmit ja varsinkin jouset! 

seetirenkaat on vaihdettava Ehdottomasti!  paineet joilla noista saadaan runtua ulos vetää ventiilit kannesta läpi...venttiilit itsessään parhaat mitä saatavilla( black diamond).

mutta sitten kun näin hierottu 650:n potkii, niin sillä kyllä on aika hieno mennä...

Briteiltä tilaamisesta?  kannattaa muistaa että saarelta löytyy varmaan kymmeniätuhansia alan kauppiaita/veivareita, skene on suunnaton...

kannataa suosia isoissa lehdissä(Classicbike,guide) ilmoittavia yrittäjiä niillä kyllä homma pelaa Jos tietää mitä haluaa ja orkkis varaosanumeroista ne tykkää. malleissa kun muutoksia tapahtui melkein kuukausittain.

seuraako tätä palstaa muuten kuinka monet britti-ajajat?

ja löytyykö muuten huhtikuun Staffordiin lähtijöitä?

TEKE

Lainaus käyttäjältä: turner - 03 maaliskuu 10, 16:16:27

seuraako tätä palstaa muuten kuinka monet britti-ajajat?

ja löytyykö muuten huhtikuun Staffordiin lähtijöitä?

Sorry OT

Eiköhän aikas moni ole vähintäänkin ex-britti ajaja ,kuten minäkin. Sumuisten saarten ihmeellisyyksiä on kuitenkin ikävä ,ehkä joskus....
En ole menossa Staffordiin huhtikuussa vaan Stamfordiin(bridgelle) reilun viikon päästä. ;D

Kiiski

No niin tulihan se sieltä, tossa tuli yksi murheen kryyni mainittua, jousipaineet. Näissä briteissä näköjään noi jousipaineet ilmoitetaan väritäplinä on vihreetä ja punasta täplää ja tietenkin niin että värit on vaihtanut paikkaa esim. 65 vihreä on 66:ssa punanen ja missään ei kerrota paineita. Sitten hinnoittelu 20$ täplämallit ja 260$ full race titaani lautasilla, eikä mitään siltä väliltä! No joutu ottaa nokkavalmistajan jouset arvaa vaan kummat oli.Venat on rowen samanlaiset kuin Kibblewhiten black diamondit.
Mulla on 66:sen kevyt kampura ja r&r billet-veivit niin ja morgon rotary-pumppu.
Piti olla vaan sellanen kiva halpa britti pläjäys jolla kiva nöyryyttää noita sportster kuskeja, nyt en ole enää varma onko kumpaakaan. Taitdan vaan itte nöyrtyy tähän osa-numeroiden ja whitworthien maailmaan.
Traditionaaliset Britti-kuskit on juuri siirtyneet kirjeistä faxiin menee vielä hetki ennen kuin ne netiin rynnii, näin ainakin luulen?
Olis kyllä hyvä jos täällä olis osio näille britti hiteille.