Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kreemi perkele...

Aloittaja rodchop, 02 maaliskuu 10, 20:00:41

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Niinpä tietysti on pysynyt, ei täällä kukaan muuta kuvitellukkaan!

Ja kyllä sitä Kreemin koko sarjaa on ollut myynnissä yhtä kauan kuin Kreemiäkin.

Nyt vaan on niin että markkinoilla on parempi tuote! Vaikka se on kova pala myöntää Herra H.

Hessu

Vanha vitsi, mitä ei tajuu muut kuin sä.

Kyllä mulla on sellanen muistikuva, että Rollella ja Mannella aluksi oli ainoastaan myynnissä pelkkää Kreemiä. No kai sä sen paremmin muistat, kun niitä myit.

Monestako sun tankista, mihin ite oot kreemit laittanu, ne on irronnu? Oonko muuten väittäny, ettäkö Porrin kama ei olis parempaa? Oliks niin kiire vastata aamulla, että et ehtiny vetää sumppia ja herätä kunnolla.
Siks toiseks markkinoilla on aina ollu parempi meneteltä, kuin kumpikaan tuote. Ammattitaitoinen hitsaaminen/juottaminen! Mutkun se ammattitaito ei oo vaan aina riittäny.

Kiiski

Mulla on ollu Kreemiä tasan yhdessä tankissa, josta niitä soiroja sai onkii aika ajoin mut mitään suurempia irtoiluja mulle ei kyllä sattunu.
Mitä tohon hitsareiden ammattitaitoon taas tulee niin huomattavasti helpompaa käyttää porria kuin opettaa kaikki maailman hitsarit hitsaamaan hyvin. Mun omat saumat on kuin sokeen neljävuotiaan, että pelkästään mun opettamiseen menee useita miestyövuosia. :'( Niin ja kaikki ei vaan voi olla kaikessa parhaita koko ajan välillä väkisinkin tulee rimanalituksia. (siis puhun itsestäni)

Jude

En ole käyttänyt creemiä omissani, joillekkin pokille olen laittanut pyynnöstä maalauksien ohessa.
Työskentelen teollisuus maaleja valmistavan firman maalarina ja yks tuote jota käytetään ihan isoissa tankeissa (laivan), on tollanen INERTA 250 liuotevapaa 2k kama, testeissä kestänyt 2v. bensiini upotuksessa max lämpö 70 astetta...hyvä ettei rodchopin maalaukset menny uusiks...

Thomas

Hitsauksen lisäksi tietenkin tankin voi käyttää paikallisessa jäähdytinkorjaamossa paineistettavana ja tilkittävänä. Tosin yleensä vetää metallipaljaan tankit nopeasti ruosteeseen, kun on ilmeisesti jotain lipeä-liuosta mihin upottavat.. tai ainakin pikaisesti käsiteltävä jossain ehkäisevällä aineella.

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

rodchop

Ok. Nyt sain haettua apteekista 100g pussin sitruunahappoa. Oisko ohjetta, Tankin tilavuus n,8l
eli yön yli liuos tankkiin? Laitanko lämmintä vettä? Sekä kuinka paljon tuohon 8litraan vettä tuota sitruunahappoa??? Eli ruosteita tahtois pois tuolta tankista. Lisäksi pitääkö tuon kaman kaa kuinka paljon varoo maalausta???
HOG Forever Forever HOG

Jack

tee kymppiprossanen liuos, lämmintä vettä, ja koita pitää se lämpinä, eli vaikka irtopatterin päällä
tms. Huljuttele välillä.  (eli toi 100G'tä ei oo paljon paskaakaan.)
Kevyt mekaaninen puhdistus ennen sitruunahappoa helpottaa.

Jack
Flatheads!!!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jack - 05 maaliskuu 10, 15:56:53...Kevyt mekaaninen puhdistus ennen sitruunahappoa helpottaa.

Jack

Eli kourallinen muttereita tai pikkukiviä tankkiin ja sitten diskopallo pyörimään vaikka pojat ei tanssikaan ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Jack - 05 maaliskuu 10, 15:56:53
tee kymppiprossanen liuos, lämmintä vettä, ja koita pitää se lämpinä, eli vaikka irtopatterin päällä
tms. Huljuttele välillä.  (eli toi 100G'tä ei oo paljon paskaakaan.)
Kevyt mekaaninen puhdistus ennen sitruunahappoa helpottaa.

Jack

Dorka kun oon siis voitko tarkoittaa 800g/8l vettä??? Äkkiseltään tuntuis aikas väkevältä!
Vai kaadanko tuon pulverin esim. Desi mittaan jne...
HOG Forever Forever HOG

Lyytinen

Eikös siinä ruosteenpoistosäikeessä Natking tai joku todennut, että kappaleet pyrkii tummumaan jos liian väkevän tekee. Kai se laimeampikin tepsii, hitaammin vaan. Itse laitoin tuommoseen about 8 litraan vettä 3 dl sitruunahappoa niin sanonpahan vaan, että laimeampikin olisi kelvannut. Ei tarkoitus ole sentään mökkiä lennättää ilmaan. Tuo lämpimänä pitäminen lie tärkeämpää. Ja osta ensi kerralla Agrimarketista tai sen semmoisesta 5 kg pönttö, maksaa vajaan kolmekymppiä.

Jack

no, paa se kaikki siihen 8 litraan. Eikä ton nyt pitäs juuri maalia syödä. Sitähän on elintarvikkeissa, jne.
Vielä kun olis täällä Agrimarketteja...
Flatheads!!!

Welder

Miten tuon Fuel Tank Repair Kitin käyttäminen onnistuu jo maalattuun tankkiin, tarkoitan että kiehuuko maalit siitä täyttöaukon ympäriltä vai onnistuuko pinnoittaminen aivan hyvin?

Hemuli

Kyllä se onnistuu kunhan noudattaa äärimmäistä varovaisuutta ja jos vähänkään loiskahtaa maalipinnalle niin saman tien huuhtelu vedellä. Ei se happo niin vahvaa ole että se kiipeäisi itsekseen tankin ulkopuolelle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

j

Onnistuu ihan hyvin. Onhan se vähän jännempää.

j

Hemuli ehti ensin. Nykyisessä tankissa minimoin riskit valitsemalla maaliin saman värin kuin se tiivistetökötti. ;D

filtteri

lainaan topiccia,onko buelin muovitankkiin sopivaa tököttiä keksitty joka pitäis bensahöyryt kurissa kreemi perkele ei käy ja tiedustelin mobitivelta tuota tank severia ja ei toimi sekään muovitankissa :'( onko lasikuituinen tank cover ainoa vaihtoehto ???