Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Uusi HD 37-57 mekaaninen jarrurumpu soikea!

Aloittaja JJA, 06 huhtikuu 25, 17:59:13

« edellinen - seuraava »

JJA

Ostin tuollaisen tarvikerummun eräältä toimittajalta täältä ja rumpu/ratas on valmiiksi soikea  :'( !! Mitattuna millin heitto rattaan hampaalta mitattuna verraten vastakkaiseen puoleen. Tämä aiheuttaa sen että kun ketju on säädetty sopivaksi, on se puolen kierroksen jälkeen liian kireällä. Onko muilla tullut näissä kiinan tarvikkeissa tämmöistä vastaan. Valitettavasti olen ostanut rummun varastoon jo aikaa sitten, että reklamaatio ei taida onnistua. Täytyy vielä lainata heittokelloa ja mitata rummun pinnasta heitto, mutta ainakin ratas heittää. Onko vinkkiä miten tuon rattaan saisi keskitettyä rumpuun. Niitit auki ja jollain ruuveilla uudelleen keskitys ?

Jack

mulla ei oo näissä vehkeissä varmaan koskaan ollu sellasia rattaita ettei jossain ois kireetä ja jossain löysää.
Sellaset 40 vuotta kerenny kumminkin näiden kanssa hämmästellä. Et minä sanoisin, et normi settii.
Säädät sen kireen kohdan mukaan. (ei nää oo kronografeja vaan isoilla toleransseilla olevia maatalouskoneita...)
Flatheads!!!

013

mulla kans prässätty rumpu soikea ja ratas epäkeskeinen. en suosittele niittien availua, pultella ei tule ainakaan lujempi liitos. kokeile pyöräyttää navassa eri kohtaan rumpua jos se sillä vähän pienentyisi.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.