Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Minkä kokoinen meloni mahtuu Biltwelliin...

Aloittaja -mikko-, 24 helmikuu 10, 10:26:32

« edellinen - seuraava »

-mikko-

Oman melonin koko on noin 60cm ympärysmittä (ei halkaisja :o ;D ), mietityttää tuo mid-size sopivuus, eli ahdistaako tuollainen yhdenkoon potta, onko kellään isopäisellä kokemuksia, tai vaikka kaverilta kuultuja jos ei itse kehtää myöntää :P
- shine can never replace attitude -

Kiiski

Biltwellin kypärät erittäin mukavia, sisällä pieni verkko ja supersoft superloonia jotka ei todellakaan paina mitään kohtaa päässä. Kaikki kovat tyroksit loistavat poissa olollaan. Eräs isopäinen kaverini tykkäsi kun annoin sovittaa. Mukana tulee paperitarroja, jotka lisäävät turvallisuuden tunnetta huomattavasti kypärään liimattuna niin ja asennetta.

Hessu

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 24 helmikuu 10, 11:42:47
Eräs isopäinen kaverini tykkäsi kun annoin sovittaa.

Täähän menee henkilökohtaisen vittuilun puolelle.
No joo. Sama skynde mikä on sopiva Kiiskin (veikkaisin) 56 daijuun, on sopiva mun suomen isoinpaan 63:n.
Mutta kypärää tossa ei ole muu kuin ulkonäkö. Mikä onkin kyllä kohdallaan. Kunnon pipo on varmaan yhtä turvallinen.
Siis ostin tollasen.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 24 helmikuu 10, 11:53:05...mun suomen isoinpaan 63:n...

Voit luovuttaa mestaruusvyön mulle, mitattu 63,5 cm ;D...

Kerran Jyväskylässä testasin Samin Biltwelliä eikä se ainakaan meikäläisen kuuppaan mahtunut, pään muodollakin on tietysti vaikutusta. Mulle kun ei meinaa sopia mikään ruukku, nykyinen Arai on ainoa mikä on tähän mennessä mukava päässä.

Tuosta Biltwellin turvallisuudesta... On se parempi kuin ei mitään, tällä ei tietysti ole Suomessa niin merkitystä koska täällä on joka tapauksessa kypäräpakko. Mutta yksi jenkkituttu onneksi laittoi matkaan lähtiessä edes tuon Biltwellin päähänsä vaikka ei normaalisti kypärää käytä. Tältä se sama ruukku näytti myöhemmin päivällä kun fillari viskasi kuskin selästään päälle satasen vauhdista...

Ei se vielä puhki ole...

Pyörälle ei käynyt ihan yhtä hyvin.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Jaa. Ongelmansa kullakin. Mun vaimon mielestä mulla on pieni pää... ::)

Mut hyvännäköisiä ruukkuja nuo.
Long John Stroker

Kiiski

Aha! Nyt täällä jo keulitaan pään koollakin.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 24 helmikuu 10, 18:44:08

Toiset keulii (hytittää...?). Toiset taas tekevät stoppien... :P
Long John Stroker

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 24 helmikuu 10, 18:44:08

Taitaa olla ainoa ruumiinosa minkä koossa meikä päihittää muut kuusnolla ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

masa

Turha pullistella Hemuli mulla ainoo syy käyttää avokypärää  on kokokypärään sopimaton kolvi Banditin avo on tehny kypärän virkaa ja on suoriutunut aikalailla hyvin kun tilaa piisaa etusuunnassa ;)

Kiiski

No niin! Voittaja on löytyny! Niin iso nenä ettei mahdu kaikkiin avokypäriin? ;D

masa

Hä hä kukin etenee omilla eväillä,on tää ainakin aerodynaaminen ainoo viritys kokoonpanoon ;D