Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Norrtälje Custom Bike Show 5.6.2010

Aloittaja Kokkonen, 19 helmikuu 10, 18:23:21

« edellinen - seuraava »

Hessu

Mun mielestä näyttelyn hienoimmasta fillarista ei oo varmaan kenelläkään yhtään kuvaa, eikä se varmaan saanu mitään palkintojakaan.
Alsapellistä tehty hainhammas maalauksella oleva evo.
Runko rakennettu selkeästi sitä varten, että lähtee viivalta suoraan kuin skode piipusta.

Stondasin vieressä, kun heppu tuli mestoille. Motti ruksutti siihen malliin, että lämpövoimaa todellakin käytettiin etenemiseen, eikä fiilistelyyn. Ihokarvat nousi pystyyn saman tien. Sammutti laitteen, mutta piti siirtää, kun oli ilmeisesti parkkeraanu väärään paikkaan.
Hahmo oli viiskymppinen kuivuneen oravan oloinen ja alle seiskyt kiloinen. Ehdin miettiä, mitähän tosta tulee, kun se käänsi avainta. Vehje oli siis kiksipeli.
Mutta olipahan näyttävä suoritus. Hommassa todellakin oli tappamisen meininki. Ja ilman minkäänlaisia suorituspaineita. Joko motti lähtee käyntiin tai kaveri tsimmaa Norrtälje joessa polvi sijoiltaan.
Pyörä-kuljettaja yhdistelmä oli niin vakuuttava paketti, että ne kaikki käyntiin lähtemättömät ahdetut lelut kaikkine krumeluureineen ja kromatut ultimat, millä ei ikinä kukaan oo ajanu täysii, se polki suohon menne tullen.

Kaiken lisäksi laite oli rakennettu hienosti, yksinkertaisesti ja selkeästi tärkeintä käyttötarkoitusta varten. Joka siis on prätkällä ajaminen eikä näyttelyissä patsaan lailla seisominen.

jannu

Vanhalla hyvällä kaavalla meni, eli heti tontille päästyä juotiin ittemme mukaviks, ja illemmalla heiluttiin helikopterikännissä lavan edessä  ;D
Tuttuja oli niin ...keleesti, ja kaikki hyvällä päällä.
Tälläsiä me suomalaiset vaan ollaan, ja se on niin hienoa  :)

Lauantaina oli uusi päivä ja motskari ajamalla näytille  :-*
Siitä onkin pakko kommentoida, että kyllä tuo voittanut komressori-pyörä tuli silloin reilusti ajamalla tontille, ja aika paukkeella tulikin. Myöhemmin kaveri laittoi vielä toimittajien ja muidenkin iloksi pelin käyntiin. Useamman potkun se vaati, mutta hienosti pisteli tyhjää...
Rekvisiittakin oli kohdillaan, risa mäntä, katkenneita venttiileitä, poikkinainen remmi ja irtonainen sormi lasipurkissa  8) 
Palkintojen jaossa vaan mopo alkoi ilmeisesti ujostelemaan väen paljoutta ?
Ollaan me tää kaikki koettu, kun on ollut enemmän porukkaa katselemassa käynnistystä.
Kun se paska ei lähe niin se ei vaan sillon lähe...

Soun jälkeen leiriin, ja välittömästi kova toisten kiinni ottaminen virvokkeiden nauttimisessa.
Hyvin sain kiinni, mutta tais jäädä vilkku päälle kun tuli mentyä vähän ohikin  :-X
Viäläkin polvi kipee kun piti Barbaran soiton tahdissa niin tvistata.
Hyvää mättöä oli...kuulemma..

Sunnuntai-iltapäivällä, nolla-puhalluksen jälkeen sitten taas ihan säikkynä porukalla Tukholman läpi kohti laivarantaa. Kaikki tilanteet pelotti ihan kympillä...

Mutta, taas ollaan ehjänä kotona.
Kyllä ruotsalaiset bileet järkkää.
Mistä niitä laivalippuja voi varata jo ens vuodeks ?!?


Tuusulan T-Bone

Hessu laitto tän (taas) niin hyvin: prätkällä pitää ajaa - kovaa - eikä seisottaa sitä patsaana näyttelyssä... Pyörän kuuluu näyttää hyvältä tien päällä kuskin kanssa. Sillon siihen ei pultata kiinni vanhaa puhelinkeskusta... sellainen näyttää tien päällä lähinnä, nojoo.

Mistähän tämäkin avautumisen tarve taas tuli? :)

Long John Stroker

Tuukka

Tässä suppeahko kuva kavalkaadi custom bike showsta. Joukossa vilahtaa myös retkikunnan omat mopedit, jotka ajeltiin tontille tapaamaan ruotsin serkkuja. Todettiin, että vielä tarvitsee huikkasen hieroa ennen kuin pääsee samaan tasoon...


http://gallery.me.com/tuukka.pasanen#100129&view=grid&bgcolor=black&sel=45


edit: kuvauksen kohteet oli kuvaajan mieltymyksen mukaisia... siksi kuvat painottuvat vain yhden luokan aluelle.
C.O.G.

jyrggä

Myös NNMC:n sivuilta löytyy aika läjä kuvia.  :)

http://www.nonamemc.fi/
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Tuusulan T-Bone

Olipas hienoja pyöriä ja kuvia. Jäsen Tuukan kamerassa on liiton hyväksymä suodatin... ;D
Long John Stroker

Tuukka

Mieltymys pitkäkeuloihin on jo myönnetty, mutta osaan kuvaus kohteiteista vaikutti kyllä kieltämättä kahden nimeltä mainitsettoman lång-gaffel, kottikärrytanko, swedish chopper fanaatikon jatkuva ylistys paapatus  ;D
C.O.G.

pannumane


flhx

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

turmiola

Jäi vaivaamaan tuo Hessun aiemmin kuvailema hai-Evo. Ei kenellekään ole sattunut tarttumaan kameraan?

börje

Se Blue Cometsien telttakeikka oli uskomattoman hyvä! Teltta ääriään myöten täynnä ja jengi tanssii pöydillä eikä yhtään murjottavaa naamaa näkyny, kaikilla hyvä fiilis, loistavaa!!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: börje - 14 kesäkuu 10, 00:19:45...jengi tanssii pöydillä eikä yhtään murjottavaa naamaa näkyny, kaikilla hyvä fiilis, loistavaa!!

Paitsi ehkä sillä yhdellä ruottalaisella kun kaunis vaalea neito halusi joraamaan kanssani siihen penkille niin eihän herrasmies voi tehdä muuta kuin ojentaa auttavan kätensä - siinä vaiheessa kuului alhaalta ujo kommentti "det är min flickvän..." ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

streamliner

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 08 kesäkuu 10, 09:11:00
Mun mielestä näyttelyn hienoimmasta fillarista ei oo varmaan kenelläkään yhtään kuvaa, eikä se varmaan saanu mitään palkintojakaan.
Alsapellistä tehty hainhammas maalauksella oleva evo.
Runko rakennettu selkeästi sitä varten, että lähtee viivalta suoraan kuin skode piipusta.

Stondasin vieressä, kun heppu tuli mestoille. Motti ruksutti siihen malliin, että lämpövoimaa todellakin käytettiin etenemiseen, eikä fiilistelyyn. Ihokarvat nousi pystyyn saman tien. Sammutti laitteen, mutta piti siirtää, kun oli ilmeisesti parkkeraanu väärään paikkaan.
Hahmo oli viiskymppinen kuivuneen oravan oloinen ja alle seiskyt kiloinen. Ehdin miettiä, mitähän tosta tulee, kun se käänsi avainta. Vehje oli siis kiksipeli.
Mutta olipahan näyttävä suoritus. Hommassa todellakin oli tappamisen meininki. Ja ilman minkäänlaisia suorituspaineita. Joko motti lähtee käyntiin tai kaveri tsimmaa Norrtälje joessa polvi sijoiltaan.
Pyörä-kuljettaja yhdistelmä oli niin vakuuttava paketti, että ne kaikki käyntiin lähtemättömät ahdetut lelut kaikkine krumeluureineen ja kromatut ultimat, millä ei ikinä kukaan oo ajanu täysii, se polki suohon menne tullen.

Kaiken lisäksi laite oli rakennettu hienosti, yksinkertaisesti ja selkeästi tärkeintä käyttötarkoitusta varten. Joka siis on prätkällä ajaminen eikä näyttelyissä patsaan lailla seisominen.


Lainaus käyttäjältä: turmiola - 10 kesäkuu 10, 20:31:39
Jäi vaivaamaan tuo Hessun aiemmin kuvailema hai-Evo. Ei kenellekään ole sattunut tarttumaan kameraan?

Multa löytyy kuva tästä pyörästä, mutta valitettavasti vain toiselta sivulta.

turmiola


SanttuS

"haipyörän" esittely ( tosin silloin vielä puhtaalla alumiinipinnalla ) löytyy MCM-lehden numerosta 6/1998.

Benke Eriksson - omistaja/rakentaja
pyörän paino 203 Kg - kromimolyrunko - rakentaja Jocke Westin/Motorklyv
52°, stretsiä 2 tuumaa ja etuputket  6" yli. T-kappaleet 5°
113 kuutiotuumaa S&S
varttimaililla 10,50 ( ainakin siis 1998 )

130 heppaa
5" isku, poraus 3 13/16
Axtellin sylinterit, Edelbrockin portatut kannet
S6S 563 nokka
Super D kaasari tupla Thunderjeteillä
kierrosrajoitin 6500
Dyna S -sytkä

rengastus 180/17" ja edessä 19"

4 vaihdetta


Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista