Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannuun originaalia johtosarjaa,,,

Aloittaja JJA, 29 maaliskuu 21, 20:03:55

« edellinen - seuraava »

JJA

Jonkun vuoden tauon jälkeen on ollut intoa koota pannupalapeliä joka on ollut kauan tauolla. Originaaleja johtosarjoja ja kytkentärasiaa ollaan metsästämässä. 1948 > eteenpäin on tarve ja katselin että ainakin W&W noita myy. Onko eroa tilaako suoraan Saksasta (toimiiko) vai Suomen edustajan kautta näitä palikoita? Saksan nettisivuilla alv on 19 % hinnoissa????

Vuppe

Olen tilannut tuolta muutaman kerran, kyl se toimii.

JaV

Saksan tilaus toimii, ottavat kyllä sen 24% alvin Suomeen toimitettaessa vaikka sivulla lukee saksan alv.

ranze

Hotbiken kautta saa W&W:nkin tavaraa. Mulle tuli öljylähteen liittimet.  ::)

Itse sähköjärjestelmä ei ole kovin monimutkainen, kyllä sen äkkiä vetelee itsekin?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

JJA

Kiitos vastauksista. W&W:n puoleen olen kääntymässä kun halutaan originaalit kangaspäällysteiset johdot juuttisukituksilla. Muuten kyllä vetelisin vanhoilla muovijohdoilla. Hyvä tieto oli että perivät 24 % alv:n suoraan Saksassa. Olen tuolta Ulis:sta Saksasta tilaillut museobemuun osia, sieltä ainakin tulee nopeasti, viikossa ja postitkin on edulliset. Tiesin että Hotbike edustaa Suomessa WW:n tarvikkeita, mutta miksi ei tilaisi suoraan ettei posti hypi paikasta toiseen. Hinta lienee molemmissa sama kuin WW:n netisivuilla. Voisin tukea kotimaista yrittäjää mutta ei taida Hotbike saada heidän kautta tilatessa kassavirtaa.

Kiwi

W&W kama on ollut mun mielestä vähän hintavaa ja kotimaisillakin kauppiailla on noissa huono kate. Samaa tavaraa kuitenkin muuallakin Euroopassa myynnissä.

Lättäpäähän tilasin johtosarjan muistaakseni 45 partsilta, silloin sai jotenkin napattua että olen yksityishenkilö ja maksoin vaan 19% veroa.

JJA

Jep, täytyy kaivella vielä muitakin vaihtoehtoja. Kävin muuten piruuttani kirjautumassa asiakkaaksi W&W:n saitille, ja robotti tietenkin hakee Kekkoslovakian 24 alvikannan hintoihin osoitetietojen perusteella valmiiksi.

etelahelsinki

jeh
Tosiaan wwag:n katteet jälleenmyyjille osittain minimaalliset, taitavat nykyään panostaa suoramyyntiin?
MCSH hinta 48-57 setille 232,- euroo miinus alennukset, kysy paikalliselta mc harakiristä.

https://www.motorcyclestorehouse.com/product/514485
Ile

Jack

Flatheads!!!

JJA

#9
Kiitos vinkeistä. Taitaa lähteä tilaus USAan, halpa setti, sisältää myös sarvien kytkimien ja lisävalojen johdotuksen ja selkeästi merkatut piuhat. 110 egee tullimaksujen ja halvimman postin kustannuksin. Täähän alkaa hymyilyttää. Johtimien paksuuksilla ei liene eroa 6V ja 12V järjestelmissä. Omani on muutettu 12 volttiin.

Kiwi

Samat noin puoltoistaneliöiset, joihinkin kohtiin jopa ylimitoitetut, piuhat noissa on.