Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Dragstar vs Shadow vs Vulcan vs Intruder

Aloittaja Vrj, 14 elokuu 23, 20:11:20

« edellinen - seuraava »

Vrj

Olen varmaan tuossa ensivuonna ostamassa jälleen menopeliä ja ei ole oikein paljoa tietoa/kokemusta näistä japaninkruisereista, niin ajattelin täältä alkaa utelemaan...
Budjettini tulee luultavasti olemaan n.4000e ja mitä katsellut pikasesti nettimotoa, niin silmiini osunut otsikon merkkejä/malleja:
Yamaha Dragstar 1100
Honda Shadow 1100
Kawasaki Vulcan 1500
Suzuki Intruder 1400/1500

-Minulla siis pituutta 190cm joten onko noilla merkeillä/malleilla hirveästikkin eroa mikä kannattaa suoraan unohtaa jos on pidempi?
-Ajatuksena olisi siis ostaa mahdollisimman isokokoinen pyörä johon mahtuu myös vaimokin taakse.


Kiwi

Pieniä ne on kaikki, tai no leveitä muttei kovin pitkäjalkaisille mun mielestä passaa, ainakaan sellaisinaan.

013

paras olis jos käy edes koeistumassa kyseiset mallit. koeajolla sitten selviää muut ostopäätökseen vaikuttavat asiat
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

ranze

#3
Pygmeille tehtyjä.. Kaveri sun mittainen ja sillä oli Intikka. Muutoksilla sai siirrettyä, mutta on ne silti vähän ergonomialtaan huonoja. Harrikkaan saa valmiina korkeampia jakkaroita ja muutakin kamaa. Mut sulla taitaa mennä budjetin yli. Aika moni pitkä ajelee jollain matkaenskalla tai vaikka Pan Europeanilla.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jouni

1500 intruder, itse olen myös 190cm. Asuin aikanaan espanjassa ja ostin pyörän sieltä ja tuli ajeltua ympäri eurooppaa ja helposti käväisi myös pikalomalla suomessa, hyvin mahtui ajaa ja avopuoliso tykkäs kun siinä kunnon takapenkki.
Pienemmältä fatboy tuntu 🤣

Vrj

Tuli sitten ostettua -00 vuosimallin 1100 Dragstar. Astinlaudat siirretty lisäpalikoilla vielä enempi eteenpäin, joten jalat on kohtuu siedettävässä asennossa jopa minun pituiselle. Kyyti vaikutti juuri sopivalta ja vääntöä oli tarpeeksi. Täysin eri ajokokemus, kuin vanha pyöräni joka oli -86 1100 jäykkäperä sportseri.