Finnbikers

• 06 Heinäkuu 2020, 11:42:21
  • Tervetuloa Vieras
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Kirjoittaja Aihe: Compensaattori juttua.  (Luettu 1804 kertaa)

Veijo Esso

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Compensaattori juttua.
« Vastaus #15 : 07 Kesäkuu 2020, 17:45:54 »

BDL:stä ei oo hirveesti positiivista palautetta näkyny. Mulla on myös Screaming Eagle omassa, taidan koittaa shimmata jousipakkaa aavistuksen kireämmäksi ennen kuin vaihdan kiinteään rattaaseen

Onko pakka ajan saatossa väsähtänyt vai alunperin liian löysä? Jos jälkimmäistä niin sitten minulla on taas yksi murhe lisää.
Kirjattu

JKKo

• Full Member
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 08 Kesäkuu 2020, 10:00:24 »

Minkäsmoisia kompensaattorit olivat ennen tätä nykyistä murheellista mallia? Kai ne on joskus toimineet?

Kirjattu
883/1200/turbo

Ropsoni88

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 09 Kesäkuu 2020, 20:05:59 »

mulla rupes 110 laukussa kompensaattori raplattaan, onko nuita hitsattu kiinteeksi tai muuten vastaavaa
Kirjattu

Hemuli

• Administrator
  • Poissa Poissa
  • C.T.F.S.
    • Aliens Mc
« Vastaus #18 : 09 Kesäkuu 2020, 22:45:18 »

BDL:stä ei oo hirveesti positiivista palautetta näkyny. Mulla on my�creaming Eagle omassa, taidan koittaa shimmata jousipakkaa aavistuksen kireämmäksi ennen kuin vaihdan kiinteään rattaaseen

Onko pakka ajan saatossa väsähtänyt vai alunperin liian l�? Jos jälkimmäistä niin sitten minulla on taas yksi murhe lisää.

Mulla on pieni epäilys että alakerran timken-konversion jäljiltä uusi kompensaattoripaketti ois aavistuksen l�.
Kirjattu
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jty

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 09 Kesäkuu 2020, 22:45:56 »

Minkäsmoisia kompensaattorit olivat ennen tätä nykyistä murheellista mallia? Kai ne on joskus toimineet?
Ei ikuna. Oon ymmärryksessä että tää kaikkein uusin SE-kompensaattori ja toi Darkhorsen (ehkä) on ainoot järkevät valinnat
Kirjattu

Veijo Esso

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 09 Kesäkuu 2020, 23:10:47 »

Ei ikuna. Oon ymmärryksessä että tää kaikkein uusin SE-kompensaattori ja toi Darkhorsen (ehkä) on ainoot järkevät valinnat

Vanha malli, joka oli vielä evossa oli ihan toimiva. Rampit oli järkevästi muotoiltu ja jouset pystyi vaihtamaan. Juuri vaihdoin softailiin jousipakan ja kompensaattori oli liki 100tkm ajettuna ihan hyvässä kunnossa. Koneessa oli kyllä muutakin kolisevaa, jonka takia koko pata meni sittemmin remonttiin.
Kirjattu

Hemuli

• Administrator
  • Poissa Poissa
  • C.T.F.S.
    • Aliens Mc
« Vastaus #21 : 10 Kesäkuu 2020, 14:40:20 »

Kyllähän ne aina 2005/06 asti toimi vallan mainiosti, vasta kuusvaihteisen askin myötä hypättiin aimo askel taaksepäin.
« Viimeksi muokattu: 11 Kesäkuu 2020, 00:22:59 kirjoittanut Jarppi »
Kirjattu
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957