Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pitäskö olla huolissaan.

Aloittaja Dyna bro, 08 helmikuu 20, 16:44:42

« edellinen - seuraava »

Dyna bro

Porauksesta jäi rannut hoonikivistä ja tuntuu kynnellä...

Dyna bro

Pystysuunnassa ku vedetty ulos



Dyna bro

Näyttääkö nostajan pesät siltä että mennään vielä? Ottasin mitan jos olis vekotin

Hemuli

Mä kyllä todella ihmettelen jos hoonauskivien jälki tuntuu kynnellä, luulisin tietäväni missä noi on hoonattu ja työ on kuitenkin tehty ihan jollain muulla kuin bilteman porakonehoonilla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JSmedby

Pystysuuntainen, kynnellä tuntuva ura kuulostaa pahalta. Ei tuollaisia saisi tulla. Se ei minun mielestäni sisäänajelemalla parane..Itse en hyväksyisi.

Dyna bro

Ei se koko matkaa tunnu. Joko mulla on todella terävät kynnet tai sielä on sitä rantuu. Kyllä sitä tossa kaveri koitti ja siihen kynsi tarras tuolta alapäästä. Minä löin kannettet kii ja sielä on ja ehkä pysyy. Näillä mennään ja toivottasti pitkään.

Dyna bro

Hyvin tuntuu toimivan. Voisko tommonen kuoppa väännössä olla sytytyksestä kiinni. On tämä säädettävä ja b tasolla mikä estää nakutusta vedätyksessä.

Dyna bro

Eli tässä on 95 poraus s&s männille, 79cc kannet ja 585 nokat ja mikuni hsr 42. Onko muilla kokemuksia tästä ja onko tuo vääntö käyrä normaali näillä nokkaakseleilla.

twinspeed

On ihan normaali käyrä... pientä reversiota. Epäilen, että pieni notkahdus johtuu pakoputkesta.

Mikä putki on paikalla? Onko jotain vaimenninta?

Tästä suunnasta lähtisin hakemaan syytä. Mutta mitenkään paha tuo notku ei ole, ei varmaan huomaa ajossakaan.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Dyna bro

Putki on tuommonen omavalmiste. Kollektori on liian jyrkkä varmaa ja vaimennin taitaa olla 2". Big sucker 1 laitto puurot ja vellit ihan sekasin 4000rpm jälkee ja ei antanu ku reilu 80 hp. Nyt on noin tuplasti isompi putsari ja tuntuu vetävän paremmin. Pääsuutin 165 mikä ehkä liian suuri vielä. Talvella uusi putki hitsaukseen ja opiskellaan lisää näistä hienoista laitteista.

flhx

Tuosta Big Suckerista kuullut joltain dynohahmolta etta pitaa olla big sucker jos sellaisen ostaa...Samanlaisia juttuja kuullut kuin mita sulla, etta ei hengita kunnolla jne. Itella ei kokemuksia enka ole dynoajoja vertaillu BS vs muut.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.