Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Harmittava takaisku reality-sarjojen ystäville ym.sohvaperunoille

Aloittaja Antti S., 07 helmikuu 10, 22:58:23

« edellinen - seuraava »

Taavi

Mitenkään en haluaisi olla juuri SE tissiposki joka on aina korjaamassa ihmisten sanomisia,mutta tuo lowrider termin käyttö särähti pahasti korvaan tässä yhteydessä.Tarkoitit ilmeisesti Kustom scenen aloittelijoita?
Lowrider-kulttuuri on enempi tuota hispano-poikien harrastamaa 1960 ylöspäin valmistetun kaluston pompottamista ilmajousien avulla.
Kustom-kulttuuri keskittyy enempi tuohon 30-luvun puolesta välistä jonnekin 60-luvun alkuun valmistetun kaluston modaamiseen.
Näistä nyt ollaan aina eri mieltä,mutta mun näkemys näinkin tärkeään asiaan on just tämä.

Yksi näistä monster garagen letukan rakentajista vaihtoi sitä viimeistä hiippakuntaa tässä jokunen kuukausi sitten :(

Hyvä että korjataan. Ei noita voi aina pieni ihminen muistaa ja ymmärtää.
Eikä se että oiotaan tarkoita mitään tissiposkea.

Harmi että nuo miehet/naiset jotka oikeasti osaavat tehdä hienoja asioita yksinkertaisilla laitteilla kuluttavat aikakorttinsa loppuun ja vaihtavat hiippakuntaa. Toivottavasti edes osa heidän osaamisestaan siirtyy nuoremmille eikä kuole heidän mukanaan.

börje

LainaaNo, onhan tulossa sons of anarchy-sarja subille 9.3. Korvaa varmaan tuon ....Mielenkiintoista katsoa, miten kausi etenee.

Olen nähnyt tuon SOA:n ensimmäisen tuotantokauden kaikki 13 jaksoa, niin eipä siinä juuri pyöriä ruuvailla. Mafiaelokuvatyylistä ammuskelua ja räjäyttelyä sitäkin enemmän. Mutta huomattavasti parempaa draamaa kun amerikkalaiset nykyohjelmat keskimäärin. Veikkaan että tuon sarjan myötä pomppaa (taas) MC-stereotypiat lehti- ym. kirjoitteluun...

Make

Mun mielestä ton CChallengen:n voittaja oli suht koht mauton pökäle. Mut ton näköset on kai muodikkaita tai jotain.

Näinä päivinä huonokin käsikirjoitus tuntuu olevan parempi kuin laadukas tosi TV-formaatti. Poikkeuksena Kenraali Pancho.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Thomas

Eikös tuolta ala joku J.Jameksen sarja tän kuun puolissa välin muistaakseni MAXilta? Jesse James - Kylmää kyytiä tai joku vast.

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

flhx

Tuli tuolla amerikanturneella nähtyä American Chopperin viimonen jakso. Olin melkoisen pihalla siitä mitä on aikaisemmin tapahtunut koska viimeisin jakso jonka olen nähnyt kyseistä tuotosta lienee ajalta paloautopyörä. Eli ekoja jaksoja, tämän jälkeen seuraava havainto aiheesta oli tännekin postaamani uutinen Teutelien keskinäisestä oikeusjutusta.

Voin olla melkoisen väärässä(yleensä olen), mutta päätösjaksosta jäi jotenkin sellainen tuntuma että joku stnan juntti vielä pläjáyttää tehden AC2-tuotannon jossa sotakirveet on haudattu ja sama sonta jatkuu, isi huutaa ja poika kasailee osista teemakuvotuksia...TOIVOTTAVASTI olen väärässä...Mielikuvaan saattoi vaikuttaa toki kohtalainen Coorsin määrä, pitihän tuohon taidepläjäykseen jotenkin valmistautua.

Imbecils of Anarchya jaksoin ko reissulla katsoa kahdesta jaksosta kai yhteensä 10 minuuttia, siinä ei auttanut edes se Coors pidemmälle...Olis ehkä pitäny juoda Miller Low Lifea...Melkoista scheissea, tuli mieleen leffa"Stone Cold".
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Thomas

Lainaus käyttäjältä: flhx - 13 maaliskuu 10, 20:20:31tuli mieleen leffa"Stone Cold".

Klassikko :D

Tuossa viikko takaperin hotellissa maksu-tv'n leffojen juonikuvioiden käytyä liian tutuksi, ja ilmais-kanavia surffatessa tuli paikalliselta Discovery-kanavalta J.James juttu, jossa heput ajeli mopoilla (boxer-bmw tosin) ilmeisesti saman reissun kuin mitä uusimmassa Kopteri Magazinessa esiintyneet W&W'n häiskät.. Eli Kanadan/Alaskan jäätietä pitkin jonnekin hiton kylmään paikkaan kuitenkin.. Eli arvatenkin samainen mikä on alkamassa Suomessa Maxxilta.. Sisällöltään viihdyttävä, mutta ärsyttävästi hieman liikaa Monster Garage tyylisesti selostettu (tai olla vielä dubattuna täällä, empä muista)..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Natking

Tarttee olla kylla ihan saatanan huono tv-shou jos alkaa mieli tekemaan Miller Low-Lifea ::)

''No life like a low life''
Just trying to be different (like everyone else)

Kiiski

Mäkin katoin Sons of ... eipä ollut hääppönen. Csi sarjoissa ne löytää pierusta dna:an 17 vuoden jälkeen, niin tässä skoudet ei saanu kalmoa kylmään maakellarista viikossa. V....u tässä tiedä enää kohta mihin uskoa!

flhx

Lainaus käyttäjältä: Natking - 17 maaliskuu 10, 22:58:28
Tarttee olla kylla ihan saatanan huono tv-shou jos alkaa mieli tekemaan Miller Low-Lifea ::)

''No life like a low life''

Ai niin, sähän menit mainoksen uhrina vipuun ja fantsun juomapullon kiihottamana nautit ko.gourmet elämyksen...Ite olin naamanilmeitä katteltuani ihan tyytyväinen että tyydyin siihen perusbudweiseriin...Ja juu, kyllä se oli oikeasti niin suolesta se sarja niiden parin minuutin perusteella. Yhtä monipuolinen ja kiinnostava kuin Super8:n aamiaisen leikkelepöytä!
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

rokker

Noniin pitihän se arvata...

Juniori on nyt sitten päättänyt perustaa oman pajan ja kohta alkaa uusi American Chopper-sarja, jossa seurataan kahta eri firmaa eli siis seniorin pajaa ja juniorin pajaa...

http://www.nypost.com/p/entertainment/tv/hog_brawl_DGIaJp3YxntDfDynaIrtbL#ixzz0kTf3cnDB
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Antti S.

Ääääh...Toiveajattelua että olisi päässyt eroon lopullisesti tuon perheen perseilyistä.No,onneksi sitä ei ole pakko katsella,kuten ei mitään muutakaan.

Natking

Kunnei ny vaa olis noi lopputapelut ja oikeus jutut ollu lanseerausta uudelle firmalle ja TV-shoulle.
Hirveeta paksaa toi koko juttu!
Just trying to be different (like everyone else)

Raimo-Raato

Kamalan muodikasta: http://www.pauljrdesigns.com/

Edit: Ja miten musta tuntuu että mä oon nähnyt tän saman teeman pyörässä jo joskus aikaisemminkin...  ;D
Hot Bike lehden artikkeli

A.K.A. Rambe

Tuomo

vaikka hämähäkinverkkoteeman kierrätystä tuossa onkin, niin en tunne tarvetta rueta disauttamaan. kaikista järkkyttävimpiin teutul-teoksiin verratuna tuo on jopa hieno.