Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

AMD Mestaruuksia ja muita näyttelyissä menestyneitä

Aloittaja Kokkonen, 19 helmikuu 09, 09:30:21

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Sorry! Kokkonen. Toivottavasti tää ei vastaa sun motukka makua, koska täältä pesee!
J....lauta mikä tivoli. Mihin tollasella prätkällä voi mennä ettei jengi naura itteensä tärviölle? Varmaan hienoja jippoja ja kaikkee, voi helvetti meni yöunet. Kiitti!
Pakko palata heti aamusta unettoman yön jälkeen! Keksin tälle kikottimelle nimenkin " Homo baarin omistajan märkä uni". Joskus onneksi suht harvoin, joku jossain onnistuu tekemään pyörän mikä saa mut voimaan pahoin, tässä hyvä esimerkki siitä. Mä en löydä mitään hyvää tosta vehkeestä.

Kiiski

Tää on hieno! Livenä varmaan hienompi. Ihan ajokuntosen olonenkin kaikenlisäksi.

Kokkonen

Kyllä Kiiksi mä olen sun  kanssa ihan samoilla linjoilla  :)
Harvoin nämä näyttelyiden voittajat, "Best of Show", vastaavat minun makuani. En minä oikeastaan näitä edes käsittele moottoripyörinä, vaan taideteoksina, joista toiset ovat abstraktimpia kuin toiset. Harvoin minä nykytaiteestakaan kiksejä saan, toisin on kun näkee Rembrantit, Repinit, jne...
Näyttelyissä on toki minuakin miellyttäviä, ihan oikeita moottipyöriäkin, mutta maailma haluaa nähdä voittajia! ;D

Minusta on ihan oikein näyttää mikä on meno "show alalla" nykyään on menossa. 
Kun kerran noita ilmoituksiakin tännä liittelen, niin tuloksia on hauska tai ikävä tietää.  ;D

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kiiski

Huh, hyvä! Prätkät on prätkiä ja taide on taidetta, niitä ei pitäis sekoittaa. Kuvanveisto erikseen. Tossa linkki missä ainoota prätkä taidetta mitä mä tajuan!http://www.jeffdeckerstudio.com/

rodchop

Jälleen kerran voitto noissa kisoissa meni ihan karseelle vessalle. Vuosi toisensa perään tuolla pärjää tollaset tekniset mässäilyt, missä ei mitään tekemistä ajettavien moottoripyörien & hyvän stuukin kanssa. Tuossa tuo voittaja, tosin eipä toi kärki kymmenikkökään sykähdytä.
HOG Forever Forever HOG

arho

Just!! Vessa ;D Mua ei näissä nykyisissä näyttely pyörissä ihastuta mikään muu kuin huippu "kädenjälki" Noissa ei oo mitään "funktioo", niinku ajamisen "funktioo" ???
Do it doggystyle

Kaaleppi

Itsekkin nuo voittajat selailin. Vaikka kuinka on viimeistelty ja hierottu ovat vaan jotenkin tyhjiä kuoria... :(
Ajokelvottomia kalliita metallikappaleita.
Sielutonta paskaa.
Hauskinta on seurailla tuota "kuka keksii ihmeellisimmän keulan näköisen jutun" genreä. ;D

Kiiski

Mitä helvettiä tuomarit ajattelee kun valitsevat voittajan?????

Mulle tulee mieleen moottoripukki ja vähän huono siihenkin hommaan kun ei pysy pystyssä ilman tota tukikehikkoa.

casey jones

:o voi ##### mää unohin koko homman....niinkuin sitä odottelin että se on hyvä päivä alottaa ajokausi..no ei sinänäsä skootterilla olis joutunu tuleen..

noi voi pylly..minkäs sitä seuraavaksi unohtas...

Kokkonen

2010 AMD Mestaruus (Sturgis)  Free Style luokan voitto meni Belgiaan Kruggerille, Veon pyörälle

Näyttäis olevan V-Rodin koneella.

Na jaa.... :-\

Minnan FlyGirl löytyi sijalta 17.

Tulokset:

Freestyle Class
1.Krugger Motorcycles
2.Thunderstruck Custom Bikes
3.Yuri Shif Custom
4.Garage65
5.Speed Shop Design
6.Blech & Drueber
7.Hardly Civilized
8.Cook Customs
9.Fine Custom Mechanics
10.Speed Dept & Mayhem Kustomz

Modified Harley-Davidson Class
1.Shaw Harley-Davidson
2.Cooper Smithing Co
3.Hardninechoppers

Production Manufacturer Class
1.Sbay Motor Co
2.Darwin Motorcycles
3.Kiwi Indian MotorCycle Co

Metric World Championship
1.Yuri Shif Custom
2.Speed Shop Design
3.Blech & Drueber

http://www.amdchampionship.com/
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kokkonen

Tässä vielä vapaan luokan toinen, Thunderstruck Custom Bikes "Sniper"

Modified Harley luokan voittaja, Shawn Speed & Custom "Strike True II"

Metristen voittaja ja vapaan kolmonen Yuri Shif Customs "The Machine"

Tom W

Kokkonen

Pari kuvaa vielä tuosta Kruggerin Veonista. Siinä on kaksi korkeusasetusta, cruiser ja race mode sekä molempiin erilliset jalkatapit hallintalaitteineen.

Cruiser mode

Race mode

Kuvat the Kneeslider.com
Tom W

jyrggä

Oon varmaan vähän jälkeenjäänyt, kun en näe noissa MITÄÄN hienoa.. Tuo Strike True II ois ehkä ihan ok, muutamilla muutoksilla. Ei tuolla muutenkaan Minnan tsopperia lukuunottamatta oikein ollut mitään..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 13 elokuu 10, 11:08:32...Tuo Strike True II ois ehkä ihan ok, muutamilla muutoksilla...

Jäykkä runko ja Knuckle moottori? ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!