Tuli viimeinkin aloitettua kylpyhuone..eikun palotilaremontti. Motiivina:
- Palotapahtuman tehostaminen
- Puristusten nostaminen tuonne 10-10.5:een, ilman järjetöntä kansien plaanausta
- Tehdä ite ja nauttia, sekä välttää osto-osien ja kallistyövoiman käyttöä
Mopo on 1989 FXSTC, 80 CUI +0,010.
Tavoite:
- Vetää reippaasti alhaalta ylös ilman flät-spotteja (tätähän kaikki haluavat..

- Reipasvauhtiseen cruisiluun ja ohitteluun, sekä kylillä pyörimiseen. Ei missään nimessä yläkierrosraaseri.
Mitä nyt:
- 8,5 CR
- EV46
- CV40 (nää ovat kyllä oikeasti 38,9mm..) N65C neulalla ja 45/170 suuttimilla
- V&H 2-2 big radius (ja nää muuten pysyy, vaikka sitten häviäisin tehoissa sen 2 hp..ovat pornoimman näköiset putket, joskin naapurit näitä tuskin fanittavat)
- 32T/70T toisio
Mitä ajattelin tehdä:
- Hoonaus ja rengastus (oli hyvin mitoissaan)
- Palotilat uusiksi; hiukan muotoilua, sekä tavoite saada palotilaksi noin 65-67cc, tavalla tai toisella
- Squish kansipahvin (0.030 MLS) suuruiseksi
- Kanavien sovitus seeteihin, sekä imusarjaan. ..keleen Harley laatu! Sekä imu-, että pakopuolen seetit olivat noin 1-2 mm sivussa kanavista. Lienee ollut muottimiehellä krapulapäivä ja laadunvalvojalla rokuli..Imusarja oli myös sivussa kanavista, tai oikeastaan päinvastoin, eikä imusarjaa väkivalloinkaan saanut kohdalleen.
- Beehiven venttiilinjouset
- Venttiilit jäävät vakiokokoisiksi, samoin CV. Molemmissa reiät samankokoiset, eli ei pointtia vaihtaa kumpaakaan erikseen, ja toisaalta tavoitekoneeni ei edes vaadi sitä.
- Uuden nokan valinta. Kokeilen toki ensin EV46:lla miten muuttui, ja vasta sen jälkeen joku high-lift/low-duration keppi. Tällä hetkellä kirjoituspöytätutkimuksen jälkeen short-listattuna Leineweber E5S, DM580, tai V-thunderin 5010. Tähän varmaan tulee kommentteja..

- Etupulley 32T -> 34T, sillä huutaa liikaa maantieajossa.
Aloitusvaihe näyttää lohduttomalta
