Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
18 Huhtikuu 2019, 12:59:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rakennetut katsastattomat moottoripyörät!  (Luettu 1933 kertaa)
013
Full Member
  • Riihimäki

vellu Pirinen

« Vastaus #15 : 06 Tammikuu 2019, 21:11:49 »

Ei tarvii koeajaa. Ei oo ainakaan mulla ikuna koeajettu. Hämmästelty lähinnnä että voiko tätä todella ajaa Virnist&#228;&#228;
    tallennettu

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.
    Motomatti
    Sr. Member

« Vastaus #16 : 06 Tammikuu 2019, 21:36:22 »

Aikanaan Mäntän ainoalla katsatusasemalla inssi vaati päästä ajamaan. Mutta se taisi olla enemmän sen ainoan aiheesta kiinnostuneen katsurin oma juttu.

Myöhemmin Tampereella ei ole ainakaan minun tekemiäni kulkimia koeajettu. Muuta "hauskaa" kyllä on siinä sivussa koettu. Johan ne on koeajettu jarrutestin yhteydessä ja siitä paperit olleet matkassa.
    tallennettu
    JKKo
    Full Member

« Vastaus #17 : 06 Tammikuu 2019, 21:38:52 »

No sittenhän se on sopiva talven aikainen askare. Täytyy käydä se tehopenkkilappu ilmanpainemittauksella kuorrutettuna joltakulta jarruttelijalta ja tilata samalle kuskauspäivälle muutoksen aika. Katsastakoot F-150 lavalla tuon vehkeen. Ei muakaan ole pidellyt mikään muu kuin laiskuus.

Iffissä tarkasteltiin vakuutusasiaa joskus viime vuonna. Kyselin kuvitteellista tilannetta jossa Harleyyn olisi ahtautunut satakin hevosvoimaa. Ensireaktio oli, ettei se voi olla mahdollista! Sen jälkeen katsoi koneelta ettei moisen muutoksen pitäisi vaikuttaa vakuutuksen hintaan.

tallennettu

1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    JKKo
    Full Member

« Vastaus #18 : 06 Tammikuu 2019, 21:44:39 »

Aikanaan Mäntän ainoalla katsatusasemalla inssi vaati päästä ajamaan. Mutta se taisi olla enemmän sen ainoan aiheesta kiinnostuneen katsurin oma juttu.

Myöhemmin Tampereella ei ole ainakaan minun tekemiäni kulkimia koeajettu. Muuta "hauskaa" kyllä on siinä sivussa koettu. Johan ne on koeajettu jarrutestin yhteydessä ja siitä paperit olleet matkassa.

Mäntän ainoa katsastusasema onkin oma juttunsa. Mun vuoksi ne ryhtyivät soittelemaan poliisille heti katsastuksen alussa, kun olin heidän mielestään tullut konttorille varastetulla autolla. Autossa oli rekisterimerkintä antennin ja rekisterikilven varastamisesta joskus noin 15-20 vuotta aiemmin, mutta se ei auennut konttorin päällikölle muuten kuin että Jämsän poliisi sen hälle oikein hitaasti selitti. Auto ”meni läpi katsastuksesta huomautuksitta” tämän jälkeen joskin katsuri mutisi vielä mun lähtiessäni että jotakin hämärää tähän varmasti liittyy...

Mistä just muistinkin, miksi en erityisellä innolla ravaa katsastelemassa laitteitani.
    tallennettu

1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    Tuusulan T-Bone
    Hero Member

« Vastaus #19 : 08 Tammikuu 2019, 10:40:05 »

Ei tarvii koeajaa. Ei oo ainakaan mulla ikuna koeajettu. Hämmästelty lähinnnä että voiko tätä todella ajaa Virnist&#228;&#228;

Ei mene ihan kategorisesti näin. Riippuu siitä, mitä on muutettu ja onko testilappua. Semmoiset muutokset, joista ei edellytetä testilappua, mutta jotka vaikuttavat hallittavuuteen, karsastajan pitää tutkia itse. Tämä voi edellyttää koeajoa.

Toinen juttu on sitte se, että aika harva karsastaja noita oikeasti ajaa - ihan hyvä niin. Virnist&#228;&#228;

Munkin rutkun leima-ukko tsekkas, että numerot täsmää ja valot palaa ja sano sitten, että "en mä tolla ainakaan aja". Virnist&#228;&#228; Virnist&#228;&#228;
    tallennettu

"If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
    Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  

add banner fakeblock

Finnbikers

Finnbikers

Finnbikers

Facebook