Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
18 Huhtikuu 2019, 12:15:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Thunder Heart ignition  (Luettu 813 kertaa)
T
Jr. Member
*
  • Pirkanmaa
  • Viestejä: 79



    « : 02 Tammikuu 2019, 14:17:54 »

    Twincamin (kaasari) kone istutettu fxr projektiin ja tartteisi sytkän. Onko kellään kokemusta tästä: https://www.thunder-heart.com/shopdisplayproducts.asp?id=56&cat=IGNITIONS
    tallennettu
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 98


    FLHR -02 106" Baker OD6, S&S SuperG + IST, SE Exh.


    « Vastaus #1 : 13 Tammikuu 2019, 14:13:36 »

    Ei näyttänyt olevan kovin monia säikeitä amerikanpalstoillakaan. Jos olet päätymässä ohjelmoitavaan malliin, tarvit sitten softan ja kaapelin myös. Varmista myös niiden saatavuus ja hinnat ellet saa sarjan mukana.

    Kannattaa vähän puntaroida sitäkin, millaiseen setuppiin olet laittamassa. Kahteen kertaan ostaminen on kallista, arvaa mistä tiiän..  Virnist&#228;&#228;

    Mulla oli Dynatek ja siihen kaapeli + softa. Kuitenkin tiukka setti (silloin 124" sössön kitistä) potki takaisin ja hajoitteli startin pinioneja/kehiä/startteja. Laitoinkin sössön IST:n joka tunnistaa kuuman koneen ja muuttaa ajoitusta kuumana startatessa. Sössö oli pirun kallis, mutta sepä on skaalautunut monenlaiseen settiin.
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook