Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Victory

Aloittaja rokker, 01 helmikuu 10, 21:09:18

« edellinen - seuraava »

masa

Älkää nyt olko noin suppeita Virnistää... Vaikka toi nyt onkin yyberkaupallista paskaa niin onhan Victory ottanut huomattavasti rohkeamman lähestymistavan Custompyörän muotoiluun kuin mitä H-D koskaan. Olen aina ihmetellyt että miksi H-D ei ole aikaisemmin ottanut mallia ympäröivästä pyöränrakenteluskenestä rankemmalla kädellä vaan heidän "tehdascustominsa" ovat herättäneet lähinnä myötähäpeää.
Samassa häpeässä polkee Victorykin
kun näitä kuvia kattoo,mikä on se mullistava muutos ,ja miks pyörän on näytettävä japsikyykyltä,ollakseen hyvän näkönen :-\

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: masa - 08 marraskuu 10, 00:10:19
Älkää nyt olko noin suppeita Virnistää... Vaikka toi nyt onkin yyberkaupallista paskaa niin onhan Victory ottanut huomattavasti rohkeamman lähestymistavan Custompyörän muotoiluun kuin mitä H-D koskaan. Olen aina ihmetellyt että miksi H-D ei ole aikaisemmin ottanut mallia ympäröivästä pyöränrakenteluskenestä rankemmalla kädellä vaan heidän "tehdascustominsa" ovat herättäneet lähinnä myötähäpeää.
Samassa häpeässä polkee Victorykin
kun näitä kuvia kattoo,mikä on se mullistava muutos ,ja miks pyörän on näytettävä japsikyykyltä,ollakseen hyvän näkönen :-\

Tehdas Custom aiheuttaa aina myötähäpeää.
Ja olisko se loppujen lopuksi niin siistii jos tehdas tekis 230 akselivälillä olevaa Shovelia jäykällä rungolla? niitä olis Kaivarin mutterilla 48kpl parkissa joka ilta. Pitäis duunaa Fatboyn näkönen kustom fillari ollakseen erillainen nuori.

Rossi

Roland Sands'in ja kumppaneiden Victory Hammer -projekti.



Koko tarina Roland Sands Design nettisivulla. Sivulla on pari videota, joista toinen on tässä ohessa.


RSD Victory Project 200
?Blogi?

Tuomo

amerikoissa on kait nyt jotku messut,
victorypuolestaan  julkisti tämmösen,  "bobberista" puhuvat
The Victory Motorcycles High-Ball
ja ilmeisti Ness ei oo tässä yhteydessä riittävän uskottava, niin avuksi markkinointiin otettu RSD
Roland Sands Custom Victory High-Ball




Kokkonen

LainaaIf you’re a pure rider with a passion for old-school styling, this is the bike you fire up for the first time and never look back.

Markkinamiehet ovat näköjään kierrelleet näyttelyitä ja todenneet mikä on In. Kun tuota kamaa alkaa tulla tehtaan liukuhinalta niin rakentelijoiden onkin sitten aika kehitellä jotain muuta. Muoti tulee ja muoti tappaa....
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Janne R.

"Bad ass apehanger"... ei hyvää päivää :P On kyllä taas ihme epäsikiö, olisivat ees etulampun vaihtaneet johku toiseen. Ei mutta, ilmiselvä esikuvahan vilahtaa videolla (se rautatien semafori)  ;D

Make

Lainaus käyttäjältä: j4nn3 - 22 tammikuu 11, 16:09:27
olisivat ees etulampun vaihtaneet johku toiseen.

Ekana kans pisti tuo siro yksityiskohta silmään. Itelle tuli mieleen sinkkiämpäri, johon oon keränny saunan pesästä tuhkat.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Webmaster

Vai Victory Bobber.


Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: j4nn3 - 22 tammikuu 11, 16:09:27
olisivat ees etulampun vaihtaneet johku toiseen.

Markkinakikka. Niillä on varmana hyllyssä valikoima viidensadantaalan lamppuja, joilla voit sitten kustomoida itsellesi yksilöllisen pyörän.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Choppers_Forever

Aikas järkyttävä loppupeleissä. Eka vilahdus ( n. 0.5 sec ) oli jees. Tosiaan, ne on jättäneet tarkoituksella hirveem lampun sekä takalokarin. Lissee rahnaa Voitrtajille...

issakka

Nuo Victoryn tuotokset ovat ihan ok näköisiä. Vaikka en kyykyistä perusta, niin ihan hymy naamalla tolla Nessin alumiiinihärpäkkeellä ajelisin. Eikä tuo Rolandinkaan värkki mikään kauhistus ole.  Rahallahan ne on väännetty, mutta se ei niiden ulkonäköä miksikään muuta.

Ainakin kansallisessa rakentelulehdessä on näkynyt kauheampiakin kötöstyksiä, joita on kehuttu taivaisiin.

Noita "valmis" customeja vaan on niin pirskatin helppo haukkua ja mollata. Ois se hienoo kun joku tekis sen täydellisen pyörän, niin sitä vois kehua kaikki.

"Yksi isoo kalaa kalastaa, toinen onnellinen on, kunhan kiisken saa..." 3Nainen.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

Kokkonen

Kuten Masa mainitsi, niin Victoryllä on rohkea ote tuotantopyörän customointiin. Mutta mitä enemmän kustomoitu, sitä enemmän tulee "makurisiriitoja". Jollekin kolahtaa, toiselle taas ei. Laajalla valikoimalla saadaan tietty laaja asiakaskunta, mutta mallikohtaiset myyntimäärät eivät varmaan suuriksi nouse. Se on taas valmistajan asia, millaisille määrille ja asiakasapajile pyrkii. Tällaisessa tuotteessa tulee mieleen nuo pikkupajat, joka valmistavat (valmistivat) omia pikkusarjojaan. Pyrkiikö Victory nyt noille osin auki jääneille markkina-alueille tällä tuotteella? Ehkä.

Custom pyörien omistajien pyöränsä käyttö on monesti aika rajallista, viikoloppucruisailua. Siispä pyörältä vaaditaan muita omianisuuksia kuin matkapyöriltä taikka enduroilta. Pitää erottua.

"Läntisessä maailmassa" on kaukana ne ajat kun pyörä oli kulku- ja työväline, jolloin pyörältä vaadittiin jotain muuta kuin näyttävyyttä.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

bootsi

Millainen möykkähän siitä syntyis, jos vaikka tuo Viktori alkais valmistamaan, yli kahden metrin akselivälillä olevia jäykkäperäisiä pyöriä? :P

Make

Lainaus käyttäjältä: bootsi - 23 tammikuu 11, 22:28:57
Millainen möykkähän siitä syntyis, jos vaikka tuo Viktori alkais valmistamaan, yli kahden metrin akselivälillä olevia jäykkäperäisiä pyöriä? :P

Kovimmat jätkät silppuais ne napakoiksi bobbereiksi  :D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kokkonen

Victory suunnittelee siirtävänsä kokoonpanotuotantoaan Intiaan Harrikan ja monen muunkin pyörävalmistajan tapaan.

LainaaVictory has been drawn towards India following the vibrant success of its competitor, Harley Davidson, which has sold an average of more than two units from its line-up of 12 models every three days this calendar year.

Market sources said Victory is close to completing its market analysis in India and will introduce models that would best suit the country. The company is keen to participate in next year’s biennial Auto Expo held in New Delhi to showcase its products.

A formal launch by the company will be announced by the second half of next year. To test market response, the company will start importing the bikes initially before setting up an assembly plant to cut costs.

**
Therefore, global two-wheeler giants like Kawasaki, KTM Power Sports AG, Honda Motor Company, Harley Davidson and Suzuki Motor Corporation, to name a few, are in the process or have already set up assembly units in India.

Koko juttu Motoring
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W