Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Paremmat jarrut shoveliin

Aloittaja peacemakermichael, 04 syyskuu 18, 20:35:48

« edellinen - seuraava »

peacemakermichael

Rakentelukausi tulee kovaa kyytiä, ja nyt on aika jo ruveta katselemaan osia talven varalle. Shoveliin jarrupäivitys suunnitteilla, ja ebaysta oon kyykkypyörien satuloita katellut. Käsittääkseni nuo harrikan etusylkät on jo valmiiksi vähän turhan isoja vakiopuristajille, mutta onko ne tarpeeksi isoja tuollaiselle japanilaiselle neli-, tai peräti kuusmäntäiselle puristajalle? Kuinkas orkkis harrin takasylkkä mahtais pelata jos tuollasen itäpuristajan sepittäis taaksekin?

Ei mitään hajua minkäkokoisilla männillä nuo japanilaiset jarrusylinterit on
'65 pan, '70 xlch

Lyytinen

Joku osaa varmaan sanoa minkä kokoinen on 90-luvun puolenvälin sportsterin kahva, mutta minulla on semmoinen shovelissa ja Nissinin 4-mäntäiset satulat tuplana edessä (ninja/bandit esimerkiksi) ja 11.5 tuuman levyt. Minusta tosi hyvä, kevyt käyttää ja lineaarinen, ei mikään on/off. Tarvii vaan keulan jousetkin vähän paremmat. Noiden satuloiden halkaisijat on kerrottu projektiosiossa minun "shovelhead 80" säikeessä ihan loppupuolella, en jaksa kaivaa, mutta muistaakseni satulassa pienemmät männät oli noin 28 milliä ja isommat 33 milliä.

Meinaan itsekin laittaa itäpuristajan taakse jahka ennätän, en usko, että siitä mitenkään saa huonompaa kuin banaanista. Ei kerta kaikkiaan enää huumori riitä.

Jack

Girling toimii mainiosti takana, jos haluaa yhtään "alkuperäisyyttä" säilyttää.
Flatheads!!!

peacemakermichael

Itsellä vaan yksi satula tulossa eteen, mahtaisko harrikan singlejarrun sylinterin koko riittää? Saksasta löysin edukkaat kuusmäntäiset, mutta mahtaisko ne olla vähä liikaa vakiosylintereille?
'65 pan, '70 xlch

Kiwi

Mulla olis tuolla tallissa nelimäntäset tocicot kawasakista, oisko muuta tarvetta? Orkkis nelimäntäinen takasatulakin jostain tuumasella akselilla olevasta pyörästä löytyy. Mitäs muuta vielä keksitään että saisin tuon springerin sulta hyllystä pölyttymästä?

peacemakermichael

Rahallahan tuo olis paras, euroopan niin järkevä vastaisku Trumpin terästulleille tuo melkosen lisälaskun tuolle pyörälle joka on tulossa Suomea kohti, joten jollain sekin on pakko kai maksaa ::) kuinkas siellä toisen opiskelijan rahatilanne on, jos saatais suoralla rahalla kaupat tehtyä?
'65 pan, '70 xlch

peacemakermichael

Springeri myyty, ja jarrupäivitys edelleen ajankohtainen. Edelleen kuusmäntäisiä tokicoja olis halvalla, ja sellainen kiinnostais jo muotonsakin puolesta. Kuinkas tuollaisen ison puristajan sais pelaamaan kunnolla takana. Tarttisi jarruja eteen olleskaan   :o Kellarin romujen seassa kaheksankytlukuisen shovelin midit, jossa Kelsey-Hayes -tyyppinen jarrupääsylinteri, niitä ajattelin hyödyntää tässä projektissa. Niin ja jos Kiwi haluaa luopua pelkästä vasemman puolen nelimäntäsestä niin toki se kiinnostaa jos hinta saadaan sopivaksi
'65 pan, '70 xlch

repe

Mulla olis yks ylimääräinen kuusmäntäinen tokico jos sulla on vielä tarvetta. On vasemmanpuoleinen.

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: repe - 12 lokakuu 18, 15:20:55
Mulla olis yks ylimääräinen kuusmäntäinen tokico jos sulla on vielä tarvetta. On vasemmanpuoleinen.

Tarvetta on, laitatko yksityisviestillä puhelinnumeron niin soitellaan alkuviikosta!
'65 pan, '70 xlch

SOHVELI-76

Ja mulla ois radiaalipääsylkkä kuusmäntäseen. ZX-10R  vm.2011 muistaakseni. Aj. Päivän, ilman kahvaa, 30â,¬?
0405691644