Tilasin optimistisena hienon korjaussarjan kertaa neljä. Irroittelin neljän Keihinin patteriston pyörästä. Kumikurkut olivat täysin kivettyneet. Rimanpätkä kannen ja kaasuttimien yhdyslevyn väliin, nitkutusta ja silikonia. Pikkuhiljaa patteristo antoi periksi ja irtosi. Kivettyneet tiiivisteet ja kurkut uusimalla saisi varmasti jotakin aikaiseksi, mutta. Kaasarit on jäljistä päätellen olleet jatkuva työmaa. Kaikki ruuvit ihan muussina ja suuttimia on irroiteltu taajaan. Nämä eivät tule korjaussarjalla hyviksi.
Josko neljä kaasarinromua, joista yksi on kasassa kivettyneellä vulkanoituvalla teipillä, on vaan liikaa yhdelle aloittelevalle tuuttikuskille?
Mites tämä istuisi pakettiin?

Sportsterista jäi turbotessa tämmöinen yli. Pistän vakion suuttimet sisään ja miggiliimaan jonkin putkiston imusarjaksi. Tilaa ainakin riittää tehdä.