Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
14 Joulukuu 2018, 04:50:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: shovelin kunnostus  (Luettu 1901 kertaa)
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« : 29 Elokuu 2018, 12:04:25 »

elikkäs tuli purettua pyörästä kone.kuului ihmeellistä kalkatusta ja syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa kun joskus alahelmasta haljennut palanen ja hitsattu,tois vähän lisä turvaa kentie. uutena harrastajana en oikein vielä harrikka hommat ole hallussa. kun nyt on kone atomeina niin olisiko jotain vinkkejä miten sais tehoa vähän lisää Hymyilee
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Hero Member
*****
Viestejä: 2292



WWW
« Vastaus #1 : 29 Elokuu 2018, 13:02:31 »

...syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa...

Kantsii ajatella vaihtaa myös lohkot...

Mä oon yhen tollasen korjannu. Vittumainen homma, eikä korjauksen kestoiästä ole takuuta.
tallennettu

"If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« Vastaus #2 : 29 Elokuu 2018, 15:11:37 »

ootella tuomiota lohkoista tulleeko niistä ennää kalua,jos ei niin sitten häätyy ostaa uudet
tallennettu
Antti S.
Full Member
***
Viestejä: 329


« Vastaus #3 : 13 Syyskuu 2018, 17:26:19 »

Velipojan shovelin vetopuolen lohkoon iski sama vika joskus viime vuosikymmenen loppupuolella. Lääke tuohon tautiin oli ehjän lohkon hommaaminen,joka löytyi sopivasti Saksan ebaysta. Hyvin on se pyörä palvellut omistajaansa täydellisen konerempan jälkeen,kohta 10 vuotta tuosta operaatiosta. Veikkaan että joku 50-60 tkm on sillä fillarilla menty ilman isompia ongelmia.
Suosittelen että teet täyden konerempan,uudet laakerit alakertaan,yläkerta kuntoon myös jne kerran motti on leväällään. Mikäli kampiakselikin on paskana ja tekee mieli tehoja,niin stroukki koneen rakennus voisi olla yksi vaihtoehto..
tallennettu
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« Vastaus #4 : 02 Lokakuu 2018, 12:34:45 »

täys remppa tehdään. lohkot,kampura ja laakerit jo tehtynä.uudet pytyt ja männät tulee kans.kannet menee pajalle tarkistettavaksi
tallennettu
masa
Jr. Member
*
Viestejä: 119


« Vastaus #5 : 20 Lokakuu 2018, 23:41:27 »

Hjyvää pukkaa tuleen, noi kaikki tehtynä sulla on hyvät mahikset saada kone rock'aamaan todella ,mää tein noin samat parivuotta sitten kaikki ok ,mut nyt latauksen kaa alkoi ropleemat heti keväällä ,pitää talvella koittaa selvitellä mikä vittu siellä maksaa
tallennettu
Ropsoni88
Jr. Member
*
  • pyhiz
  • Viestejä: 80



    « Vastaus #6 : 21 Lokakuu 2018, 05:09:29 »

    Hjyvää pukkaa tuleen, noi kaikki tehtynä sulla on hyvät mahikset saada kone rock'aamaan todella ,mää tein noin samat parivuotta sitten kaikki ok ,mut nyt latauksen kaa alkoi ropleemat heti keväällä ,pitää talvella koittaa selvitellä mikä vittu siellä maksaa

    mulla jätti kesällä tiellä kun lohkon sisään menevät piuhat oli sulanu kun liitin sai huonosti kontaktia, ostin spyken koko setin uuen.. eipä tuosa omaskaan oonmuuta vanhaa ko puola, kone ja loova tehty puolivuotta sitte..😂
    tallennettu
    sakke.vee
    Jr. Member
    *
  • Vaajakoski Rok Siti
  • Viestejä: 87



    « Vastaus #7 : 30 Marraskuu 2018, 18:53:01 »

    voimaa toki saa kohtuu edullisestikin ajatellen, että sulla on lähes koko mosa menossa koneistukseen. hevosvoimista en tiedä mutta oma shovelini on 9,5 puristeisilla keith blackin männillä (koska wisecoon ei ollut varaa), andrewsin hb nokka-akselillla ja siihen vaadittavalla venttiilijousisetillä, sikäli 81 tai uudemmat kannet, sekä dyna s sytytysjärjestelmällä. kaasutttimena on toiminu läppäkeihin johon on tehty tältäkin sivustolta löytyvien ohjeiden mukaiset muutokset. -tulee tosin nyt  vaihtumaan uudempaan mallliin esim. cv tai johki muuhun japanilaiseen kaasuttimeen. toimii toki tolla läppämallillakin vaikka moni sitä haukkuukin. näillä mennnään mun mielestä jos sen verran vauhdikkaasti, että varmasti on yli pyörän muiden ominaisuuksien. -jarrut kandee ainaski päivittää jos haluaa kulkea lujempaa. Paitsi jos olet nuorempi kaveri niin unohda toki tämä=) itse suosin japanilaisia jarruja kun ovat kokoonsa nähden niin mukavan tehokkaita.
    Aina tietsi ihan hyvä  muistaa, että vaikka shoveli kova peli onkin, ei tehoja tavotellessa kannata sitä rimaa sinne 12 kawan asteille asetella. saattanee tulla pettymys....=D
    tallennettu
    sakke.vee
    Jr. Member
    *
  • Vaajakoski Rok Siti
  • Viestejä: 87



    « Vastaus #8 : 30 Marraskuu 2018, 18:57:26 »

    lisänä toho ylempään, että kyllä niitä puristuksia varmaan voi nostella sinne 12:1 asti, mutta hyvä muistella että ei ole niitä nakutusantureita yms muita herkkuja, joten detonoinnin kanssa saattaa tulla ongelmia. Omani on ja pysyy kampikäynnisteisenä ja en meinaa siksi enempää nostaa puristuspaineita.
    Knightrider.com sivulla löytyy ihan kiiinnostavaa tietoa virityshommeleista.
    tallennettu
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook