Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
24 Syyskuu 2018, 18:58:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: shovelin kunnostus  (Luettu 555 kertaa)
karpo
Newbie

Viestejä: 2


« : 29 Elokuu 2018, 12:04:25 »

elikkäs tuli purettua pyörästä kone.kuului ihmeellistä kalkatusta ja syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa kun joskus alahelmasta haljennut palanen ja hitsattu,tois vähän lisä turvaa kentie. uutena harrastajana en oikein vielä harrikka hommat ole hallussa. kun nyt on kone atomeina niin olisiko jotain vinkkejä miten sais tehoa vähän lisää Hymyilee
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Hero Member
*****
Viestejä: 2272



WWW
« Vastaus #1 : 29 Elokuu 2018, 13:02:31 »

...syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa...

Kantsii ajatella vaihtaa myös lohkot...

Mä oon yhen tollasen korjannu. Vittumainen homma, eikä korjauksen kestoiästä ole takuuta.
tallennettu

"If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
karpo
Newbie

Viestejä: 2


« Vastaus #2 : 29 Elokuu 2018, 15:11:37 »

ootella tuomiota lohkoista tulleeko niistä ennää kalua,jos ei niin sitten häätyy ostaa uudet
tallennettu
Antti S.
Full Member
***
Viestejä: 327


« Vastaus #3 : 13 Syyskuu 2018, 17:26:19 »

Velipojan shovelin vetopuolen lohkoon iski sama vika joskus viime vuosikymmenen loppupuolella. Lääke tuohon tautiin oli ehjän lohkon hommaaminen,joka löytyi sopivasti Saksan ebaysta. Hyvin on se pyörä palvellut omistajaansa täydellisen konerempan jälkeen,kohta 10 vuotta tuosta operaatiosta. Veikkaan että joku 50-60 tkm on sillä fillarilla menty ilman isompia ongelmia.
Suosittelen että teet täyden konerempan,uudet laakerit alakertaan,yläkerta kuntoon myös jne kerran motti on leväällään. Mikäli kampiakselikin on paskana ja tekee mieli tehoja,niin stroukki koneen rakennus voisi olla yksi vaihtoehto..
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:  


add banner fakeblock

Finnbikers

Finnbikers

Finnbikers

Facebook