Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
14 Marraskuu 2018, 17:03:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: shovelin kunnostus  (Luettu 1361 kertaa)
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« : 29 Elokuu 2018, 12:04:25 »

elikkäs tuli purettua pyörästä kone.kuului ihmeellistä kalkatusta ja syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa kun joskus alahelmasta haljennut palanen ja hitsattu,tois vähän lisä turvaa kentie. uutena harrastajana en oikein vielä harrikka hommat ole hallussa. kun nyt on kone atomeina niin olisiko jotain vinkkejä miten sais tehoa vähän lisää Hymyilee
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Hero Member
*****
Viestejä: 2284



WWW
« Vastaus #1 : 29 Elokuu 2018, 13:02:31 »

...syyksi ilmeni tähden mallisen laakeripesän löystyminen lohkosta.lohkot ja kampura meni pajalle tutkittavaksi.sylinterit ajattelin vaihtaa...

Kantsii ajatella vaihtaa myös lohkot...

Mä oon yhen tollasen korjannu. Vittumainen homma, eikä korjauksen kestoiästä ole takuuta.
tallennettu

"If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« Vastaus #2 : 29 Elokuu 2018, 15:11:37 »

ootella tuomiota lohkoista tulleeko niistä ennää kalua,jos ei niin sitten häätyy ostaa uudet
tallennettu
Antti S.
Full Member
***
Viestejä: 328


« Vastaus #3 : 13 Syyskuu 2018, 17:26:19 »

Velipojan shovelin vetopuolen lohkoon iski sama vika joskus viime vuosikymmenen loppupuolella. Lääke tuohon tautiin oli ehjän lohkon hommaaminen,joka löytyi sopivasti Saksan ebaysta. Hyvin on se pyörä palvellut omistajaansa täydellisen konerempan jälkeen,kohta 10 vuotta tuosta operaatiosta. Veikkaan että joku 50-60 tkm on sillä fillarilla menty ilman isompia ongelmia.
Suosittelen että teet täyden konerempan,uudet laakerit alakertaan,yläkerta kuntoon myös jne kerran motti on leväällään. Mikäli kampiakselikin on paskana ja tekee mieli tehoja,niin stroukki koneen rakennus voisi olla yksi vaihtoehto..
tallennettu
karpo
Newbie

Viestejä: 3


« Vastaus #4 : 02 Lokakuu 2018, 12:34:45 »

täys remppa tehdään. lohkot,kampura ja laakerit jo tehtynä.uudet pytyt ja männät tulee kans.kannet menee pajalle tarkistettavaksi
tallennettu
masa
Jr. Member
*
Viestejä: 119


« Vastaus #5 : 20 Lokakuu 2018, 23:41:27 »

Hjyvää pukkaa tuleen, noi kaikki tehtynä sulla on hyvät mahikset saada kone rock'aamaan todella ,mää tein noin samat parivuotta sitten kaikki ok ,mut nyt latauksen kaa alkoi ropleemat heti keväällä ,pitää talvella koittaa selvitellä mikä vittu siellä maksaa
tallennettu
Ropsoni88
Jr. Member
*
  • pyhiz
  • Viestejä: 80



    « Vastaus #6 : 21 Lokakuu 2018, 05:09:29 »

    Hjyvää pukkaa tuleen, noi kaikki tehtynä sulla on hyvät mahikset saada kone rock'aamaan todella ,mää tein noin samat parivuotta sitten kaikki ok ,mut nyt latauksen kaa alkoi ropleemat heti keväällä ,pitää talvella koittaa selvitellä mikä vittu siellä maksaa

    mulla jätti kesällä tiellä kun lohkon sisään menevät piuhat oli sulanu kun liitin sai huonosti kontaktia, ostin spyken koko setin uuen.. eipä tuosa omaskaan oonmuuta vanhaa ko puola, kone ja loova tehty puolivuotta sitte..😂
    tallennettu
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook