Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
18 Lokakuu 2018, 02:54:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: TC Dyna potkii takaisin puolilämpöistä startatessa  (Luettu 695 kertaa)
JKKo
Full Member
***
Viestejä: 383



« : 31 Heinäkuu 2018, 21:04:18 »

2009 Bob osaa olla joskus vähän aikaa käytyään haasteellinen käynnistettävä. Ei se uutena ollut ihan tommonen. Starttauksen alussa potkaisee joskus niin pahasti takaisin päin, että oikeasti pudottaa startin kehältä, paukahtaa ja vaikka mitä. Muttei tee sitä aina.

Onkohan tehtaan ohjausjärjestelmässä "kuollutta kierrosta" että startti saa pyöritettyä paremmin vauhtia ennen kuin laittaa pyttyihin ensimmäistä valkeaa? Tai saako sinne sellaista ohjelmoitua?

Akku on vaihdettu muttei se vaihdettukaan ihan tuore ole. Pyöritysvoimaa kuitenkin tuntuu olevan.
tallennettu

1991 883/1200/turbo "kromitankki"
2009 Street Bob
1972 CB750 odottaa vuoroaan
flhx
Hero Member
*****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1016



    « Vastaus #1 : 31 Heinäkuu 2018, 23:33:27 »

    No jos se ei uutena tuommoinen ollut niin eikohan siella ole jotain vialla, silloin "kuolleitten"kierrosten ohjelmointi on vaan ongelman kiertamista, ei ratkaisu.

    Veikkauksena, startin "clutch drive" hajoamassa.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 383



    « Vastaus #2 : 01 Elokuu 2018, 07:11:28 »

    Oiskohan? Jos on hajoamassa mekaanisesti niin sitkeä on tämä mainittu kytkin kun on tehnyt kuolemaa jo vuosien ajan ja vaan puolilämpöisenä. Ihan on samanlainen oireyhtymä kuin sytyttäisi järjettömän aikaisin. Moparissa nousi joskus kosteus virranjakajaan ja löi startatessa niin paljon takaisin että startti halkesi.

    Mut ei siis yhtään tämmöstä hulluntemppua kylmänä eikä kuumana jos starttaa heti sammutetun koneen uudelleen.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo "kromitankki"
    2009 Street Bob
    1972 CB750 odottaa vuoroaan
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 383



    « Vastaus #3 : 01 Elokuu 2018, 10:22:57 »

    Huolto tarkastaa akun ja sen kytkösten kuntoa parhaillaan.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo "kromitankki"
    2009 Street Bob
    1972 CB750 odottaa vuoroaan
    flhx
    Hero Member
    *****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1016



    « Vastaus #4 : 01 Elokuu 2018, 15:30:55 »

    Mulla oireili TC Dyna melko samalla lailla, välillä tuntui ikään kuin potkas takasin ja startti räsähti .Yleensä siten että tankattua tai rantabaarista lähdettyä teki tuon. Eli ei ny aina puolilämpimänä. Mutta ei ikinä kylmänä. Vaihdoin akun, en tosin tuon takia vaan siksi että täällä ne kestää yleensä n.3 v lämmön takia. Orgisakut, tarvikkeet vähemmän. Mutta ei auttanut.

    Sitten kun rupes startti vinkasemaan tyhjää kylmänä ni vaihtoon.  Sain henkilökunta-alennuksilla koko startin niin edullisesti että ei kannattanu korjata vanhaa. Syypää just toi clutch drive.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    Raimo-Raato
    Sr. Member
    ****
  • Raahe
  • Viestejä: 937



    « Vastaus #5 : 23 Elokuu 2018, 18:06:46 »

    Googletteleppa -07 up kompensaattorien ongelmista. Ne kuluttuaan oireileivat just niin että räkäsee lämpösenä sillon tällöin vastaan.

    Kuvassa yksi esimerkki.
    tallennettu

    A.K.A. Rambe
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 383



    « Vastaus #6 : 23 Elokuu 2018, 21:52:07 »

    Sopisi oireisiin. Akku oli kuulemma ok. Ja just laitettiin uusi tukilaakeri eli jos olisi tuon osannut niin olisi mennyt samoilla töillä kompensaattorikin. Ens kerralla sitten.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo "kromitankki"
    2009 Street Bob
    1972 CB750 odottaa vuoroaan
    Veijo Esso
    Jr. Member
    *
    Viestejä: 75



    « Vastaus #7 : 24 Elokuu 2018, 08:53:50 »

    No tämä! Minulla oli Dynassa samoja oireita. Täytyypä tuokin vilkaista kun ryhtyy muita ongelmia selvittämään.
    tallennettu
    mikira
    Jr. Member
    *
    Viestejä: 238



    « Vastaus #8 : 24 Elokuu 2018, 10:26:13 »

    Mulla samat ongelmat -08 mallissa. Ensiössä kaikki uutta paitti kytkin rumpu, silti ihan kauhee käynnistettävä lämpösenä ja kuumana. Nyt taas tutkittavana, starttia epäillään syylliseksi.

    Kuuleman mukaan tehtaan oma startti on paras, mutta hirveen tyyris. Onko kellää suositella jotain muuta starttia?
    tallennettu
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 383



    « Vastaus #9 : 24 Elokuu 2018, 11:37:04 »

    Ken ensimmäisen startin irroittaa, voisi viedä sen näytille asialliseen (auto)sähkökorjaamoon, Adita tms. Jos vaikka rakentuu ihan tunnetuista Denson osista?
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo "kromitankki"
    2009 Street Bob
    1972 CB750 odottaa vuoroaan
    Mauri H.
    Jr. Member
    *
  • Salo
  • Viestejä: 115



    « Vastaus #10 : 26 Elokuu 2018, 11:52:30 »

    Mulla teki kanssa vähän samaa. Vaihdoin startin hammaskehän uuteen ja päivitin akkukaapelit paksumpiin. Alkoi starttaaminen maistumaan paremmin. Akku on tietysti orkkis ja kunnossa.

    Omat akkukaapelit on aika naurettavat joten aloittaisin vian metsästyksen sieltä, hyvä akku ei auta jos virta ei kulje.
    tallennettu

    FXDF 2008, ruma mutta vikkelä.
    mikira
    Jr. Member
    *
    Viestejä: 238



    « Vastaus #11 : 03 Syyskuu 2018, 15:38:27 »

    Mulla ongelma ratkesi uudella startilla ja MAP anturilla. Mun huolto ukkelli sano että näitä startteja menee twin cam koneista aika paljonkin, viime vuonna oli kuulemma startti kato euroopassa ja sai 6 viikkoa ootella.
    tallennettu
    flhx
    Hero Member
    *****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1016



    « Vastaus #12 : 03 Syyskuu 2018, 17:00:36 »

    Mulla ongelma ratkesi uudella startilla ja MAP anturilla. Mun huolto ukkelli sano että näitä startteja menee twin cam koneista aika paljonkin, viime vuonna oli kuulemma startti kato euroopassa ja sai 6 viikkoa ootella.

    Hmm, erikoista. Oon kohta 6kk myyny varaosia diilerilla naihin sontiaisiin ja ainoa startti jonka oon myyny twincameihin oli omaan 04 Dynaan....Jos muistan ni taytyykin piruuttaan kattoa montako TC96 starttia on myyty tana vuonna, osa varaosista kun ei mee meidan tiskin kautta vaan viedaan suoraan huoltoon joten voi olla etta ollaan asennettu paljonkin. Toki taalla nyt ei valttamatta ajeta ees niin paljon kun Euroopassa...Akkuja menee siita syysta paljon, toki kuumuudella osansa.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    flhx
    Hero Member
    *****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1016



    « Vastaus #13 : 04 Syyskuu 2018, 19:35:11 »

    Just katoin duunissa, meillä myyty 10kpl noita startteja tänä vuonna. Mitä pidän aika vähäisenä määränä ottaen huomioon että teoriassa toi sama startti sopii 07-17 ja niitä sontiaisia on täällä melkosesti.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook