Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

voessin käyttö

Aloittaja Ropsoni88, 07 kesäkuu 18, 19:08:20

« edellinen - seuraava »

Ropsoni88

empä oo.löytäny tästä kunnolla juttua, onko moni kytkeny voessin käyttöön. ite lykkäsin sen anturin kiinni ja katotaan tippuuko kulutus. eli onko porukka laitellu jälkikäteen niitä tai antanu olla kytkettynä.. plussia ja miinuksia kiitos

Kiwi

Mä laitan kun jostain moisen käsiini löydän. Eihän tosta tietty mitään hyötyä kärkisytkän kanssa ole, mutta elektronisella voes hoitaa niiden limppujen tehtävän. Mun mielestä moottori toimii jouheammin kun sytkä tietää kuormitustilan.

Ropsoni88

no lamberi meinas että kone käy hiton kuumana kun ei älyä säätää ennakkoa tasaselle ajolle ilman voessia. eastlands tonilta mä sen anturin otin. joo eihän sillä kärkisytkässä tee mitään. huomenna käyä ajaan lenkki ja kattoo onko mitenkä vaikutusta kulutukseen.. tuo nimittäin syö aivan liikaa, ei joka paikkakunnalla vihtis liruuttaa pensaakaan😂😂

Hessu

Vähän jo vanha juttu mutta,,, ei se voes-kytkin tasakaasulla säädä mitään.
Se myöhästää sytytystä hetkeksi kun kaasun avaa nopeasti. Reagoi alipaineen laskuun imusarjassa.
Kun paine tasaantuu, ei voes tee mitään. Kyllä suuri bensakulutus johtuu ihan muusta.
Mikäs sytkä sulla on?

Ropsoni88

dyna2000i kyllä se melko paljo näytti vaikuttavan. nyt pääsee tankillisella jo 150km