Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Darran rekisteröinti

Aloittaja Sapsu, 10 toukokuu 18, 07:48:47

« edellinen - seuraava »

Sapsu

Elikkäs, ajatunut mulle projekti Dr 650 -95, josta poliisi vienyt kilvet aikoinaan, ilm. valo puutteiden,äänien ja jopa teholisäyksen takia  Hymyilee leveästi jne. , nyt tarkoitus kilvittää uudestaan.
Tarkoitus pyörää mukata lisää. Kannattaako tehdä rekisteröintikatsastus nyt vai vasta uusien muutosten jälkeen? Millainen rek.katsastus nykyään vaatimustasoltaan on? (valot,äänet jne?) Kouvolan lähistöllä suopein asema mihin tuota voisi käydä näyttämässä?

Miten itse tekisit?

Ps. Aika rauhallista näytti muilla rakenteluun liittyvillä foorumeilla olevan, onko joku taantuma rakentelun suhteen menossa vai yleinen mielenkiinto hiipunut.

erakko

Itse tekisin ensin muutokset ja sitten konttorille,säästää yhden käyntikerran.

Lainaus käyttäjältä: Sapsu - 10 toukokuu 18, 07:48:47
Ps. Aika rauhallista näytti muilla rakenteluun liittyvillä foorumeilla olevan, onko joku taantuma rakentelun suhteen menossa vai yleinen mielenkiinto hiipunut.

Foorumeille kirjoittelu on jonkin verran hiipunut,osa käyttää instagramia hyvinkin aktiivisesti mutta kai siihen muitakin syitä on.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

F.T.F.S

Ilman muuta muutokset ensin ni saa kaikki dokumentoituu samalla. Ei kai ny prossat kuitenkaa pauku?

Sapsu

Nuo prossat pitää tarkastaa... ::)