Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
22 Elokuu 2018, 08:10:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: s&s two throat säätäminen/suuttimet  (Luettu 487 kertaa)
Gnarkill
Newbie

Viestejä: 28


« : 30 Huhtikuu 2018, 17:43:27 »

Terve,

hommasin tuollaisen s&s tuplakurkun ja nyt olen alkanut hakemaan sen säätöjä kohdalleen.
Pyöränä on -66 shoveli, hyvin pitkälti vakio koneella, putket on toki vaihdettu mutta muuten aika orkkis pata.
Nyt kun ensisauhut on otettu, niin täytyy todeta ettei kaasari pelitä ihan täysin. Itse veikkaan, että vetää jonkin verran laihalle.
Kylmänä melko hankala käynnistää, ampuu reippaasti kaasariin.
Kylmänä kone käy kaasariin yskien, kun siitä lämpenee niin sitten käy ihan siistiä tyhjäkäyntiä ja vastaa kohtuu hyvin kaasuun, välillä on pientä empimistä. Ryypyllä ei paljon vaikutusta, ehkä käy vähän nätimmin aluksi kun on ryyppy inan auki.
Ajossa onkin sitten paljon parantamisen varaa. Liikkeellelähtö onnistuu ihan ok. hitaasti kiihdyttäessä paukuttaa reilusti ilmanputsariin, ykkösellä ja kakkosella kulkee tasakaasuun ihan ok (n. 30-50kmh)
Kolmosella alkaa paukuttaa putsariin tasakaasulla (n.60-70kmh). Nelosella en ole edes koittanut.
Reippaalla kiihdytyksellä vetää paremmin, ilmeisesti kiihdytyspumppu auttaa.
Tulppien väristä ei oikein osaa sanoa, tarvisi enemmän ajoa. Nyt ollut paljon tyhjäkäyntiä ja käynnistelyä niin tulpat on melko mustat.

Suuttimet ovat:
välialue 29
ilma 40
pää 52
Seosruuvi n. 2.5kierrosta auki

Millä suuttimilla yms. säädöillä porukalla on tuplakurkku pelittänyt ja mitä vielä kannattaa tsekata?
Niin ja jos kenelläkään on ilma ja välialueen suuttimia hyllyssä niin mielellään ostaisin tai lainaisin, että saan shovelin taas laulamaan.

-Tuomas
tallennettu
erakko
Full Member
***
Viestejä: 369



« Vastaus #1 : 30 Huhtikuu 2018, 22:28:05 »

Pitäis mun mielestä olla suht lähellä jo tuolla suutinkombinaatiolla, air bleed kuulostaa ehkä aavistuksen pieneltä mut voin aamulla tarkastaa mitkä koot tuossa himassa olevassa on.

Muoks: 30,46&52 näyttäisi olevan.
« Viimeksi muokattu: 01 Toukokuu 2018, 07:13:19 kirjoittanut erakko » tallennettu

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.
Gnarkill
Newbie

Viestejä: 28


« Vastaus #2 : 01 Toukokuu 2018, 09:37:40 »

Juu, ajattelin myös että suuttimet on aika lähellä oikeaa. Mutta näköjään välialue voisi olla pykälän tai kaksi isompi.
Eikös välialueen suuttimilla hoideta seos kohdalleen ja ilmasuuttimilla hienosäädetään jos on tarvetta?

Missä pyörässä sulla on kaasari kiinni?
tallennettu
joeB
Newbie

  • Salo
  • Viestejä: 23



    « Vastaus #3 : 02 Toukokuu 2018, 21:06:55 »

    Moro
    29, 46, 50  jotenkin tuntuu käyvän laihalla kovemmilla kierroksilla ja alakierrokset taas rikkaalla. 
    Muuten käy kyllä mainiosti. Pannu 1340
    tallennettu
    Gnarkill
    Newbie

    Viestejä: 28


    « Vastaus #4 : 03 Toukokuu 2018, 11:08:23 »

    Aika lähellä samaa näyttää olevan.
    Jos vaihtaisi keskialueelle .30 suuttimet.
    Toisaalta tuntuu, että vetää sen verran laihalle et tarvisi pari pykälää isommat...
    Noi uustuotanto suuttimet kustantaa sen verran, että mielellään koittaisin saada kerralla kohdalleen.
    tallennettu
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook