Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

s&s two throat säätäminen/suuttimet

Aloittaja Gnarkill, 30 huhtikuu 18, 18:43:27

« edellinen - seuraava »

Gnarkill

Terve,

hommasin tuollaisen s&s tuplakurkun ja nyt olen alkanut hakemaan sen säätöjä kohdalleen.
Pyöränä on -66 shoveli, hyvin pitkälti vakio koneella, putket on toki vaihdettu mutta muuten aika orkkis pata.
Nyt kun ensisauhut on otettu, niin täytyy todeta ettei kaasari pelitä ihan täysin. Itse veikkaan, että vetää jonkin verran laihalle.
Kylmänä melko hankala käynnistää, ampuu reippaasti kaasariin.
Kylmänä kone käy kaasariin yskien, kun siitä lämpenee niin sitten käy ihan siistiä tyhjäkäyntiä ja vastaa kohtuu hyvin kaasuun, välillä on pientä empimistä. Ryypyllä ei paljon vaikutusta, ehkä käy vähän nätimmin aluksi kun on ryyppy inan auki.
Ajossa onkin sitten paljon parantamisen varaa. Liikkeellelähtö onnistuu ihan ok. hitaasti kiihdyttäessä paukuttaa reilusti ilmanputsariin, ykkösellä ja kakkosella kulkee tasakaasuun ihan ok (n. 30-50kmh)
Kolmosella alkaa paukuttaa putsariin tasakaasulla (n.60-70kmh). Nelosella en ole edes koittanut.
Reippaalla kiihdytyksellä vetää paremmin, ilmeisesti kiihdytyspumppu auttaa.
Tulppien väristä ei oikein osaa sanoa, tarvisi enemmän ajoa. Nyt ollut paljon tyhjäkäyntiä ja käynnistelyä niin tulpat on melko mustat.

Suuttimet ovat:
välialue 29
ilma 40
pää 52
Seosruuvi n. 2.5kierrosta auki

Millä suuttimilla yms. säädöillä porukalla on tuplakurkku pelittänyt ja mitä vielä kannattaa tsekata?
Niin ja jos kenelläkään on ilma ja välialueen suuttimia hyllyssä niin mielellään ostaisin tai lainaisin, että saan shovelin taas laulamaan.

-Tuomas

erakko

#1
Pitäis mun mielestä olla suht lähellä jo tuolla suutinkombinaatiolla, air bleed kuulostaa ehkä aavistuksen pieneltä mut voin aamulla tarkastaa mitkä koot tuossa himassa olevassa on.

Muoks: 30,46&52 näyttäisi olevan.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Gnarkill

Juu, ajattelin myös että suuttimet on aika lähellä oikeaa. Mutta näköjään välialue voisi olla pykälän tai kaksi isompi.
Eikös välialueen suuttimilla hoideta seos kohdalleen ja ilmasuuttimilla hienosäädetään jos on tarvetta?

Missä pyörässä sulla on kaasari kiinni?

joeB

Moro
29, 46, 50  jotenkin tuntuu käyvän laihalla kovemmilla kierroksilla ja alakierrokset taas rikkaalla. 
Muuten käy kyllä mainiosti. Pannu 1340

Gnarkill

Aika lähellä samaa näyttää olevan.
Jos vaihtaisi keskialueelle .30 suuttimet.
Toisaalta tuntuu, että vetää sen verran laihalle et tarvisi pari pykälää isommat...
Noi uustuotanto suuttimet kustantaa sen verran, että mielellään koittaisin saada kerralla kohdalleen.