Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
24 Syyskuu 2018, 20:12:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Takalokarin tuenta  (Luettu 1108 kertaa)
GlennHughes
Jr. Member
*
  • Kerava
  • Viestejä: 85



    « : 07 Maaliskuu 2018, 09:53:34 »

    Swingiseen Shoveliin sissyä ja takalokaria suunnitellessa tuli mieleen, että mitenköhän rakenteesta saisi niin jämäkän, että siihen uskaltaisi laittaa takapenkin? Jos miettii tilannetta missä 100kg matkustaja (en nyt puhu vaimosta  Virnist&#228;&#228; ) röhnöttää mätisäkki hyllyen pitkässä kuoppaisessa mutkassa takana, niin siinä on 12mm pyörötanko ja rimpulalokari aika kevyttä kamaa.
    Riittäisikö esim. jos laittaisi 16mm rst kankea swingistä lokariin ja vahvistaisi lokaria hitsaamalla sen pohjaan lisää tavaraa jossain muodossa? Ja lokari tietty alapäästään hyvin kiinni swingiin..
    tallennettu

    Arsch!
    Ropsoni88
    Jr. Member
    *
  • pyhiz
  • Viestejä: 76



    « Vastaus #1 : 07 Maaliskuu 2018, 22:22:34 »

    rosterista tehä tuenta, sorvauttaa holkit jotka pulttaa suojankylkeen kiinni. jos vihtii ni lokarinreunoihin hitsaa pyörötangosta vahvikkeet yms ni pitäs kestää
    tallennettu
    Kiwi
    Hero Member
    *****
  • Kuopio
  • Viestejä: 1160

    Custom Farm Motorcycles


    WWW
    « Vastaus #2 : 08 Maaliskuu 2018, 11:33:25 »

    Niin siis kötöstelet sellasta ei niin perinteistä "jäykkäperä" lookkia? Ootko miettiny kuinka ajo-ominaisuudet muuttuu kun takana onkin 100 kiloo lisää jousittamatonta massaa?

    Lähetetty minun LG-M200 laitteesta Tapatalkilla

    tallennettu
    GlennHughes
    Jr. Member
    *
  • Kerava
  • Viestejä: 85



    « Vastaus #3 : 08 Maaliskuu 2018, 17:02:54 »

    Niin siis kötöstelet sellasta ei niin perinteistä "jäykkäperä" lookkia? Ootko miettiny kuinka ajo-ominaisuudet muuttuu kun takana onkin 100 kiloo lisää jousittamatonta massaa?


    Kötöstelen. En ole miettinyt, mutta mietitään ihmeessä yhdessä? Miten mulla on sellainen fiilis ettei ero olisi mitenkään huomattava?
    tallennettu

    Arsch!
    Jack
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 1953



    « Vastaus #4 : 09 Maaliskuu 2018, 04:51:05 »

    jos se 100kg'tä ei oo vaimo, niin en halua ees kuvitella millasta mätisäkkiä sä kuskaat kyydissäs.... Virnist&#228;&#228;

    peruspeltilokari toimii ihan ok, ja 14/16 mm pyörö piisaa hyvin
    tallennettu

    Flatheads!!!
    GlennHughes
    Jr. Member
    *
  • Kerava
  • Viestejä: 85



    « Vastaus #5 : 09 Maaliskuu 2018, 08:59:56 »

    jos se 100kg'tä ei oo vaimo, niin en halua ees kuvitella millasta mätisäkkiä sä kuskaat kyydissäs.... Virnist&#228;&#228;

    En mäkään.  Virnist&#228;&#228;

    peruspeltilokari toimii ihan ok, ja 14/16 mm pyörö piisaa hyvin

    Joo, ehkä mä kötöstelen tuosta mahdollisimman hyvän tuolla 14 millisellä ja rimpulalokarilla. Sittenhän sen näkee kuinka jämäkkä siitä tulee. Eipä tuossa kukaan kuitenkaan halua istua, ei ainakaan ekan kuopan jälkeen.

    Itseasiassa tuossa jo eilen potilasta tuijottaessa sain uuden idean eli teenkin kahden istuttavan penkin, jonka voi ruuvata minuutissa sinkkupenkin tilalle kun mätisäkki tulee rimputtamaan kelloa. Heilukoot lokari ja sissyröinen sen alla niin palj ku huvittaa. Ekassa mutkassa voi sitten ihmetellä niitä ajo-ominaisuuksia mätisäkin 30 kiloisen neloisleuan heiluessa puolelta toiselle kahdenpilkkuviiden metrin korkeudessa.

    No hätä, tuijotan illalla tuonkin ajatuksen taas pois.

    Ehkä maalaan takalokariin vaan tekstin; "Osta oma pyörä"  Hymyilee leve&#228;sti
    « Viimeksi muokattu: 09 Maaliskuu 2018, 10:12:15 kirjoittanut GlennHughes » tallennettu

    Arsch!
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook