Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
12 Joulukuu 2018, 20:18:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: V-rod puolat/sytkä  (Luettu 2889 kertaa)
Jjride
Newbie

Viestejä: 6


« : 04 Maaliskuu 2018, 12:12:19 »

Miten pitkälle on riittänyt Delphin omat puolat? Eli onko rankemmissa laitteissa pärjätty orkkis sytkyllä vai onko tarvinnut päivittää johonkin? Jos on päivitetty, mikä on toiminut ahdetuissa?
Puolien toimintalämpötila-alue tulee ensimmäisenä mieleen. Coil in plug:ssa oleva elektroniikka on koetuksella lämpötilojen noustessa?
tallennettu
Karzza
Jr. Member
*
Viestejä: 56


« Vastaus #1 : 28 Heinäkuu 2018, 21:44:59 »

Oon käyttäny Energy Coileja ja pintapurkaustulppia ahdetuissa E85 rodissa että metanoli-funnyssä. Hyvin toimivat. Energyissä ei ole mitään elektroniikkaa, vain speciaali käämitys, millä kaikki ominaisuudet esim Dynan vastaavia pencil-coileja paremmat. Rodin Orkkis Delphin puolan kolmas johto liittyy tulpan kärkivälissä olevan seoksen sähkönjohravuuden perusteella ohjattavaan nakutustunnistukseen. Pääteaste on ECUssa.
« Viimeksi muokattu: 28 Heinäkuu 2018, 21:50:04 kirjoittanut Karzza » tallennettu
Jjride
Newbie

Viestejä: 6


« Vastaus #2 : 01 Elokuu 2018, 16:41:57 »

Kiitos infosta,

Haussa on coil in plug ilmajäähdytteisen saman moottorivalmistajan projektiin. Tuon takia toimintalämpötila kiinnostaa. Täytyy laittaa energycoilille meiliä ja kysellä lisää. Orkkis Vrodin Deplhi on täydellinen mittojen puolesta. Toivottavasti olisi vähän neuvotteluvaraa hinnassa, 12 tarvitaan.

J
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:  


add banner fakeblock

Finnbikers

Finnbikers

Finnbikers

Facebook