Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

springeri keulat

Aloittaja Ropsoni88, 02 helmikuu 18, 22:51:04

« edellinen - seuraava »

Ropsoni88

onko kaikki springerit järkiään nolla asteisilla t-paloilla? oli vielä tässä talven korvilla mielessä jos laittas springerin tohon shovelibobberiin.. mietin siksi että ei tartteis rueta runkoo pilkkoon, et saa keulan järkevälle levelille.. jos pitää pilkkoo ni sitte saa jäähä ens talveen jolloin se tehään kokonaan uusiksi..

erakko

ovat yleensä n +10” mittaan asti 0 ja siitä pidemmät 3-asteisia. Pieniä eroja valmistajasta riippuen et millä mitalla ovat jo asteilla.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Ropsoni88

aivan, tätä oon miettinykkin.. vittu se käännättää emäputkee joka tapauksessa😂😂

Don Quijote

Asteilla varustetuilla laakerikupeilla voi kikkailla myös. Taitaa olla 3 astetta max mitä niillä saa kulmaa lisää ilman runkomuutoksia.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

rampo63

Lainaus käyttäjältä: erakko - 02 helmikuu 18, 23:20:35
ovat yleensä n +10” mittaan asti 0 ja siitä pidemmät 3-asteisia. Pieniä eroja valmistajasta riippuen et millä mitalla ovat jo asteilla.
Jaaha osaatko heittää tietoo kellä olis noita valmiiksi reikattuja ? En oo ilmeisesti taas ymmärtäny yhtään mitä oon ettiny ; D

etelahelsinki


Hessu

Mikäs tän homman tarkotus on? Jos kyse on jätön kohdalleen saamisesta "vähän" pitkässä keulassa, springerin hyvyys on siinä, että hommaa voi korjata eri mittasilla ala rockereilla.
Koska jos laitetaan pitkää keulaa, joutuu kai runko modaa joka tapauksessa?


Ropsoni88

joo joutuu muokkaan, mutta kyse oli kun toi pumppukeula on paska ja vitunruma ni mietin vaan et oisko ostanu jonku springerin ja jatkanu/tehny uusiksi talvella ja samalla runkomuutoksetkin. vai ajaako tolla orkkiksella ens talvee

Kiwi

Nythän on talvi. Mitä mä en taas ymmärrä...

Ropsoni88

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 helmikuu 18, 11:10:47
Nythän on talvi. Mitä mä en taas ymmärrä...

no on aika paljon muutakin kesken ja aikataulu on rajallinen mitä pyörää pystyy tekeen valmiiksi.. niin siksi se siirtyy ens syksyyn/talveen