Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautapää 1969 Öljylinjat.

Aloittaja hietave, 16 tammikuu 18, 14:12:02

« edellinen - seuraava »

hietave

Apuja kaipailisin niihin.
Miten letkut menee? Mikä on liitin eturattaan edessä? Olisiko kuvia? xlforumilta etsinyt kuvia mutta niistä ei näe mikä letku menee mihinkin.
mahdollisimman yksinkertaiset ohjeet kun saisi, kuskiki vähä yksinkertainen. Kiitos jo etukäteen.

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

hietave

Tuossa on erilaiset nuo linjat, en tiedä missä vuosimallissa muuttuu. Korjatkaa jos olen väärässä mutta -69 mallissa menisi säiliöltä suodattimelle, suodattimelta syöttöön,sitten paluu takaisin säiliöön ja eturattaan edessä oleva liitin olisi toisiovedon rasvaus ja syötön sekä paluun vieressä oleva pieni reikä olisi koneen huohotus.?

013

#3
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Make

Eikö manuaalissa ole selontekoa asiasta?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: hietave - 18 tammikuu 18, 09:06:39
Tuossa on erilaiset nuo linjat, en tiedä missä vuosimallissa muuttuu. Korjatkaa jos olen väärässä mutta -69 mallissa menisi säiliöltä suodattimelle, suodattimelta syöttöön,sitten paluu takaisin säiliöön ja eturattaan edessä oleva liitin olisi toisiovedon rasvaus ja syötön sekä paluun vieressä oleva pieni reikä olisi koneen huohotus.?
Puhu ennemmin niin päin, että tankista pumpulle ja pumpulta paluu suodattimen kautta tankille. Ettei menis suodatin väärään väliin.

twinspeed

Minä näistä rautamoottoreista mitään kauhiasti tiedä, mutta Kiwiäm kanssa samoilla linjoilla. Minusta vaikuttaa vähän hullultaa, jos suodatin olis ennen (syöttöpuolen) pumppua.... Suodattimeen pitää mieluusti pumpata tavara, jotta menee viileempänäkin ja paksumpana hyvin läpi.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

hietave

Sain selvyyden tähänkin asiaan eli tankilta syöttö ja paluu suodattimen kautta. eturattaan edessä oleva on myöskin huohotus. manuaalit näyttivät ainoastaan miten öljyt kiertävät koneessa. avut sain vt-cyclestä sekä V-Twin citystä. Suunsa sai vain oikeassa paikassa niin sai paljon hyviä neuvoja.