Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MaxxECu/Mega/mikä vaan ruiskunohjain harrikkaan

Aloittaja JKKo, 25 lokakuu 17, 15:36:55

« edellinen - seuraava »

JKKo

Ajattelinpa että jos talveksi ottaisi ristikseen jonkun kaupallisen ruiskunohjaimen asentamisen Sportsteriin. Se kromitankki turbolla, joka on omassa topikissaan tekeytymässä.

MaxxECUn valmistajalta kyselin kaikenlaista ja onhan siinä laitteessa mahdollisuuksia kuten varmaan on monessa muussakin. Jos MaxxECUn tai jonkin noista laittaisi hoitamaan koko moottorinohjauksen mukaanlukien sytytys, niin kysellessäni täkäläiseltä kauppiaalta moottorissa olisi syytä olla ns sakarapyörä josta ajoitus.

Siis semmonen triggerwheel. Tehdasruiskutetuissa on asentotunnistusanturointi kampuran limppuihin valettu, mutta mun koneessa se ei ole vaihtoehto.

Jo suorittaneet tai muuten asiaan vihkiytyneet, miten olette ruiskunohjaimenne asentoanturoineet?
883/1200/turbo

JKKo

Hankala aihe. MaxxECUn valmistaja ohjasi valtuutetulle diilerilleen joka pitää täyttä radiohiljaisuutta. Tarttee kirjottaa joulupukille jos se jonkun toisi.
883/1200/turbo

jape

Tartteet toisenlaisen nokka trikkeri pyörän...
esim. pegasus pfi mukana tulee myyvät varmaan erikseenkin...
Mulla sporassa tollainen, vaihtuu tänä talvena MAXXecuun (vähän lisää haluttuja ominaisuuksia)
Meillä toi MAXXecu myös laitettu tbo Kingiin.

jape

mulla tämmöinen...

ja puola(t) joudut vaihtamaan.
oon käyttänyt LS:n puolia

jape


jape

Maxxecu:n uusimpaan firmikseen tulossa valikkoon toi cam 8-2 trikkeri valinta.

JKKo

Kappas, täällä on vastauksia. Mä sain joitakin vinkkejä MaxxECUlta sen jälkeen kun olin kirjoittanut tänne syksyllä, mutta eivät tienneet tuosta Pegasuksen käyttämästä triggeripyörästä ainakaan silloin yhtikäs mitään.

Minäpä kyselen Pegasukselta. Anturilevyhän siellä oli varaosana mutta pyörylää ei oltu listattu. Kai ne semmoisenkin myy. Pegasus ei ole nyt vaihtoehto kun on kaikki hw pumpusta regun kautta imusarjaan ja suutinrunkoon läpän kera valmiina. Mutta MaxxECU voi olla!

Ehtii vielä vaikka mitä kun konekin on edelleen osin osina.

883/1200/turbo

jape

Varmaan tänkuun aikana saadaan tehtyä noita trikkeri pyöriä.

JKKo

Sehän kuulostaa hyvältä, mulle yksi semmoinen triggeripyörä koka soveltuu MaxxECUun. Onko Pegasuksen anturissa jotakin erilaista vs HD alkuperäinen? Olen tosin ehtinyt sellaisenkin hukata pois kun on nykyisin Ultiman sytyttimet käytössä.

Onko MaxxECUn ohjelmointisoftaa MACille?
883/1200/turbo

jape

Riittävästi hampaita sequential ruiskulle ja single sparkille

JKKo

MaxxECU street lambdalla varustettuna tilattu. Kaikki yhdessä paketissa pl jotakin moottorin lämpöanturia tarttee kehitellä vielä nykyisen anturipaletin päälle.

883/1200/turbo

shoveltimppa

Duunikaveri on kovasti kehunu autossaan olevaa MaxxECUa. Kuulemma käyttäjäystävällinen softa ja monipuolinen toiminnoiltaan.

JKKo

Pikkuriikkinen rasia vasemmalla on mun täsmälleen käytettävissä olevaan tilaan valmistama J-jetronic. Linkkari kuvassa vain mittatikkuna. MaxxECU hoi, mihin mä sut mun pikkuiseen Sportsteriin piilotan?

883/1200/turbo

flhx

Lainaus käyttäjältä: JKKo - 11 kesäkuu 18, 16:57:31
.. MaxxECU hoi, mihin mä sut mun pikkuiseen Sportsteriin piilotan?


Sivulaukkuun, tourpakiin.......Ois pitany ottaa MiniECU...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

JKKo

Ehdin jo löytää paikan. Kromitankkia pitää pikkuisen silputa pohjasta.

Oikealle sivulle tankkiin alapuolelle sellainen syvennys, jonne tuo kontrolleri mahtuu sujahtamaan. Lisäksi tarttee kannakoida ECU:lle teline eikä kiinnittää tankkiin niin on helpompi purkaa esim suutinjumppaa varten.

Sadekauden hommia. Nyt ajoa.

Kotikutoinen analoginen ruiskuni toimii 6-0 paineistettuun Keihin CV:hen verrattuna. Mutta jos ei olisi kokeillut kumpaakin, niin tätäkään ei voisi tietää!
883/1200/turbo