Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
14 Joulukuu 2018, 04:57:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: MaxxECu/Mega/mikä vaan ruiskunohjain harrikkaan  (Luettu 2721 kertaa)
flhx
Hero Member
*****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1028



    « Vastaus #15 : 11 Kesäkuu 2018, 20:15:17 »

    Mites satulan alle? Esim siten etta leikkaa palan lokarista, upotat sinne?
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap

    Gun Owners of America, member 2018
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 411



    « Vastaus #16 : 11 Kesäkuu 2018, 20:41:02 »

    Kai sen saisi jonnekin sinne myös. Modaamatta öljytankkia satulan alla on jotakin 3cm korkeutta johon toi ei mahdu. Siispä joutuisi laittamaan kokonaan lokasuojaan. Ja aika taakse kun taitaa olla poikkiputkikin siinä lokarin päältä menossa. Sitten pitäisi miettiä joustojakin kun tuon sinne kokonaan laittaisi ja toisaalta niklaamo-Raution tekemään kromilokasuojaan liittyy tarinaa eikä viittis silputa moista.

    Se tankin pohja taitaa olla helppo tie. Ekaksi tekee tuolle passelin laatikon josta on yksi sivu auki. Tokaksi istuttaa sen tankkiin pohjapuolelta. Kolmanneksi tekee tuolle kiinnikkeen runkoon kiinnittyväksi että saa johdotettua tankin poissa ollessa. Sitten tankki niskaan. Tankin ulkoinen olemus ei muutu. Litra, vähän toista katoaa tilavuudesta mut aina ei voi voittaa.

    Ehkä se tankkihitsuuttelija on joku muu kuin minä niin pysyy kalliit liemet sisällä.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    Kiwi
    Hero Member
    *****
  • Kuopio
  • Viestejä: 1185

    Custom Farm Motorcycles


    WWW
    « Vastaus #17 : 11 Kesäkuu 2018, 21:07:07 »

    Eikös jonkun vuosimallin sporteissa oo just penkin alla boxi, miten ois penkin muokkaus sopivaks?
    tallennettu
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 411



    « Vastaus #18 : 11 Kesäkuu 2018, 21:18:14 »

    LePerassa ei ole kovin paljon veistettäväksi.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    Veijo Esso
    Jr. Member
    *
    Viestejä: 78



    « Vastaus #19 : 12 Kesäkuu 2018, 09:53:29 »

    Eikös jonkun vuosimallin sporteissa oo just penkin alla boxi, miten ois penkin muokkaus sopivaks?

    Penkin alla se on 2007-2009 malleissa. Vaikeuttaa penkin valintaa, kun siellä on melkoinen pahkura. Omastani siirtäisin heti pois, jos jotenkin järkevästi saisi muualle mahtumaan. Vaihtoehdot siinä on kaikki enemmän taikka vähemmän huonoja.
    tallennettu
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 411



    « Vastaus #20 : 14 Elokuu 2018, 12:29:06 »

    Tankin silpominen alkoi tuntua huonolta idealta protoruiskulla ajettujen koeajojen, tänä suvena oikein "tuhansia" kilometrejä, jälkeen. Kampe liiti pitkin tietä huomattavasti alle vitosen kulutuksella ja kun kromitankkiin mahtuu kymppi, niin tässähän on selkeästi syntymässä REISSUPYÖRÄ.

    Tankin silpominen on siis keskeneräisenä ajatuksena nyt hylätty.

    Mallailin akun kylkeen, ulkopuolelle pahkaa kooltaan 15x21x4cm. Semmoisen patin sisään jättikontrolleri mahtuu ja yllätys, siinä kohdassa ajoasennossa moinen laatikko ei osu reiteen eikä ole oikein minkään tiellä.

    Kromiteemaan sopisi peltikuorinen laatikko hieman öljytankkia mukaillen. Nurkkapyöristyksiä yms muotoja. Ja lopuksi puleeraus ja kromaamoon moinen osa.

    Nyt olisi pellinmuokkaustaitoinen tekijä hakusessa. Saa suositella tässä tai yv:llä. Mä luonnostelen piirustukset tarpeen mukaan.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 411



    « Vastaus #21 : 19 Elokuu 2018, 15:09:16 »

    Taas on tuumailtu lisää. Ehkä öljytankin hoikentaminen takasivulta on kuitenkin kaikkein kätevin tapa loihea piilo.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    JKKo
    Full Member
    ***
    Viestejä: 411



    « Vastaus #22 : 02 Joulukuu 2018, 12:59:47 »



    Mä luovutin. Tuo vehjes voi olla hieno moottorinohjaimeksi, mutta ei se mahdu 883/1200/turbo -konseptiin. Ei pysty tuotekehittelijä laittamaan dummyä sivulaukkua moisen takia.

    Jatkan J-jetronicin kanssa. Tarttee tehdä sesongille 2019 pari ajettavuuteen liittyvää parannusta.
    tallennettu

    1991 883/1200/turbo
    2009 Street Bob
    1972 CB750
    Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook