Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MaxxECu/Mega/mikä vaan ruiskunohjain harrikkaan

Aloittaja JKKo, 25 lokakuu 17, 15:36:55

« edellinen - seuraava »

flhx

Mites satulan alle? Esim siten etta leikkaa palan lokarista, upotat sinne?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

JKKo

Kai sen saisi jonnekin sinne myös. Modaamatta öljytankkia satulan alla on jotakin 3cm korkeutta johon toi ei mahdu. Siispä joutuisi laittamaan kokonaan lokasuojaan. Ja aika taakse kun taitaa olla poikkiputkikin siinä lokarin päältä menossa. Sitten pitäisi miettiä joustojakin kun tuon sinne kokonaan laittaisi ja toisaalta niklaamo-Raution tekemään kromilokasuojaan liittyy tarinaa eikä viittis silputa moista.

Se tankin pohja taitaa olla helppo tie. Ekaksi tekee tuolle passelin laatikon josta on yksi sivu auki. Tokaksi istuttaa sen tankkiin pohjapuolelta. Kolmanneksi tekee tuolle kiinnikkeen runkoon kiinnittyväksi että saa johdotettua tankin poissa ollessa. Sitten tankki niskaan. Tankin ulkoinen olemus ei muutu. Litra, vähän toista katoaa tilavuudesta mut aina ei voi voittaa.

Ehkä se tankkihitsuuttelija on joku muu kuin minä niin pysyy kalliit liemet sisällä.
883/1200/turbo

Kiwi

Eikös jonkun vuosimallin sporteissa oo just penkin alla boxi, miten ois penkin muokkaus sopivaks?

JKKo

LePerassa ei ole kovin paljon veistettäväksi.
883/1200/turbo

Veijo Esso

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 11 kesäkuu 18, 22:07:07
Eikös jonkun vuosimallin sporteissa oo just penkin alla boxi, miten ois penkin muokkaus sopivaks?

Penkin alla se on 2007-2009 malleissa. Vaikeuttaa penkin valintaa, kun siellä on melkoinen pahkura. Omastani siirtäisin heti pois, jos jotenkin järkevästi saisi muualle mahtumaan. Vaihtoehdot siinä on kaikki enemmän taikka vähemmän huonoja.

JKKo

Tankin silpominen alkoi tuntua huonolta idealta protoruiskulla ajettujen koeajojen, tänä suvena oikein "tuhansia" kilometrejä, jälkeen. Kampe liiti pitkin tietä huomattavasti alle vitosen kulutuksella ja kun kromitankkiin mahtuu kymppi, niin tässähän on selkeästi syntymässä REISSUPYÖRÄ.

Tankin silpominen on siis keskeneräisenä ajatuksena nyt hylätty.

Mallailin akun kylkeen, ulkopuolelle pahkaa kooltaan 15x21x4cm. Semmoisen patin sisään jättikontrolleri mahtuu ja yllätys, siinä kohdassa ajoasennossa moinen laatikko ei osu reiteen eikä ole oikein minkään tiellä.

Kromiteemaan sopisi peltikuorinen laatikko hieman öljytankkia mukaillen. Nurkkapyöristyksiä yms muotoja. Ja lopuksi puleeraus ja kromaamoon moinen osa.

Nyt olisi pellinmuokkaustaitoinen tekijä hakusessa. Saa suositella tässä tai yv:llä. Mä luonnostelen piirustukset tarpeen mukaan.
883/1200/turbo

JKKo

Taas on tuumailtu lisää. Ehkä öljytankin hoikentaminen takasivulta on kuitenkin kaikkein kätevin tapa loihea piilo.
883/1200/turbo

JKKo



Mä luovutin. Tuo vehjes voi olla hieno moottorinohjaimeksi, mutta ei se mahdu 883/1200/turbo -konseptiin. Ei pysty tuotekehittelijä laittamaan dummyä sivulaukkua moisen takia.

Jatkan J-jetronicin kanssa. Tarttee tehdä sesongille 2019 pari ajettavuuteen liittyvää parannusta.
883/1200/turbo