Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
18 Marraskuu 2017, 19:34:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Keskitapit softailiin  (Luettu 490 kertaa)
Sande
Jr. Member
*
  • Helsinki
  • Viestejä: 69



    « : 12 Lokakuu 2017, 17:20:02 »

    -90 Softaili menossa laikan alle talven aikana ja suunnitelmissa oli asentaa siihen muiden muutosten ohessa dynan keskitapit. Kysymys kuuluukin, onko dynan ja softailin enskakopat samoilla ulkomitoilla? Eli ajatuksena olis vaihtaa taaempi koppa dynan vastaavaks, jolloin vois hyödyntää kopan läpi menevää vaihteensiirto mekanismii. Tietyst tarkistusluukku pitää kans vaihtaa reiällisee versioo. Toinen vaihtoehtohan on rakentaa kopan yli menevä viritelmä, mut mieluummin tekis tolla ekalla vaihtoehdolla.

    Ja onko mahollisest muita asioita mitä en oo tajunnu ottaa huomioo kyseises hommas?
    tallennettu
    flhx
    Sr. Member
    ****
  • South West Florida
  • Viestejä: 909



    « Vastaus #1 : 15 Lokakuu 2017, 04:35:37 »

    Tama hiukan kiinnostaa itseakin koska mielessa ollut jo hetken aikaa softailin hankinta siten etta tekee siita moottoripyorailyyn sopivan. Eli heittaa etutapit jne hinttapuli osat roskiin. Runkohan nyt ei mitaan ylistyslauluja saa aikaan mutta ei siita mitaan FXR:aa saakkaan. Heittamalla suurimman osan osista roskiin softailista voisi saada siedettavan laitteen. Varsinki kun taalla noita evoina saa jo n. neljalla tonnilla halvimmillaan. Itella on jo pitkaan ollut jonkun nakoinen visio rakennellusta springer softailista mutta toistaiseksi ajellaan Dynalla ja tulevaisuudessa taas FXR:lla..Ja rakennetaan sitten kun on aikaa..ja fiiliksia...jaa niin ja rahaakin tarvis..
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    Sande
    Jr. Member
    *
  • Helsinki
  • Viestejä: 69



    « Vastaus #2 : 06 Marraskuu 2017, 15:12:16 »

    Kyselin vähän tosta koppa jutusta ja sain kuulla että takakopat olisi erilaiset Dynassa ja softailissa vaihdelaatikon kiinnitysten osalta. Eli ilmeisesti niissä on erilaiset vaihelootat? Helpoimmaks vaihtoehdoks taitaa jäädä reiän tekeminen softailin koppaan.
    tallennettu
    Kiwi
    Hero Member
    *****
  • Kuopio
  • Viestejä: 1061

    Custom Farm Motorcycles


    WWW
    « Vastaus #3 : 06 Marraskuu 2017, 16:40:21 »

    Ei se laatikko sinällään mutta öljypohja ja iskarit tekee sen eron. Lisäksi noi Dynan reiälliset enskakopat on melko suolasen hintasia, sen reiän teko kun ei loppupeleissä niin iso homma ole.
    tallennettu
    Tuusulan T-Bone
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 2208



    WWW
    « Vastaus #4 : 06 Marraskuu 2017, 16:42:06 »

    Tama hiukan kiinnostaa itseakin koska mielessa ollut jo hetken aikaa softailin hankinta siten etta tekee siita moottoripyorailyyn sopivan. Eli heittaa etutapit jne hinttapuli osat roskiin. Runkohan nyt ei mitaan ylistyslauluja saa aikaan mutta ei siita mitaan FXR:aa saakkaan. Heittamalla suurimman osan osista roskiin softailista voisi saada siedettavan laitteen.

    Tuota, eikös näillä perusteilla kantsis ostaa joku muu ku softail? Kun ei siitä jää jäljelle kuin runko ja kone ja runkokin on ihan paska...?
    tallennettu

    "If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
    flhx
    Sr. Member
    ****
  • South West Florida
  • Viestejä: 909



    « Vastaus #5 : 06 Marraskuu 2017, 18:00:06 »

    Tama hiukan kiinnostaa itseakin koska mielessa ollut jo hetken aikaa softailin hankinta siten etta tekee siita moottoripyorailyyn sopivan. Eli heittaa etutapit jne hinttapuli osat roskiin. Runkohan nyt ei mitaan ylistyslauluja saa aikaan mutta ei siita mitaan FXR:aa saakkaan. Heittamalla suurimman osan osista roskiin softailista voisi saada siedettavan laitteen.

    Tuota, eikös näillä perusteilla kantsis ostaa joku muu ku softail? Kun ei siitä jää jäljelle kuin runko ja kone ja runkokin on ihan paska...?

    En kai sanonut etta runko ihan paska on? Kylla silla taalla ajelee kun ei routakuoppia juurikaan oo. No ehka ei ihan suurinta osaa osista heiteta roskiin mutta jos siihen saisi keskitapit vakastettya niin sekin olisi jo hyva alku. Ehka sitten takalokarin muokkausta ja tankit pienemmiksi jne pienta. Kaikki tosin teoriaa kun ei aikaa oo just nyt. Eika varsinkaan rahaa. Paikalliselta palstalta loytys tosin reilu kolmella tonnilla ASPT/MSO jossa HD evo ja harleyn loota jaykassa raamissa joten siinakin olis hyva rojekti.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap
    Tuusulan T-Bone
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 2208



    WWW
    « Vastaus #6 : 06 Marraskuu 2017, 22:07:35 »

    En kai sanonut etta runko ihan paska on? Kylla silla taalla ajelee kun ei routakuoppia juurikaan oo.

    No et, mutta vähän semmoinen vaikutelma jäi... Virnist&#228;&#228;

    Mä ajelin softaililla toistasataatuhatta kilsaa, aika monta routakuoppaakin matkan varrelle sattui. Ja kun en paremmasta tienny, en osannu runkoa moittia. Enkä osaa vieläkään.

    Eikä siinä mitään keskitappeja ollu, nehän on muutenkin ihan kummallinen keksintö. Jalkoja ahistaa jo ajatuskin... Virnist&#228;&#228;
    tallennettu

    "If it ain't long, it's wrong." - Sugar Bear
    Sivuja: [1]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook