Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
17 Joulukuu 2017, 17:36:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Chatboxi avattu etusivulle ! Vain kirjautuneille.
Tarkempi haku
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uuden italopyörän modifiointi matkailukäyttöön  (Luettu 473 kertaa)
Motomatti
Sr. Member
****
Viestejä: 733


« : 12 Lokakuu 2017, 11:20:47 »

Kaiketi tämäkin on rakentelua:

Ostin ajamattoman aihion hyvin edullisesti menneenä vuonna koska kauppiaalle tuli hätä käteen sillä pyörän päästöluokitus ei olisi sallinut sitä myytävän EU-alueella enää vuonna 2016. Ensin, kauppaneuvotteluiden jälkeen, pyörä tarrakilvelle loppuvuonna -15 ja koska ensirekisteröinti oli tehty näin niin alkuvuonna -16 pyörään haettiin normikilpi.

Pyörä ei ollut sopiva vaurioituneelle fysiikalleni sillä ajoasento oli liian sporttinen. Hallintalaitteille ja astinlaudoille piti kurottaa. Muutostöitä piti tehdä nimenomaan pitkien taipaleiden kulkeminen mielessä säässä kuin säässä pl. Etelä-Suomen sadekausi. Myös polttoainetaloutta muokkasin edullisemmaksi.

Tein koosteen pääosasta muokkauksesta ja varustelusta: http://www.motomatti.fi/2017/10/california-1400-varusteet-ja-muutokset.html
Kaikki pyörään liittyvät, mukaan lukien yllä oleva juttu, löytyy tästä jos ketään sattuisi kiinnostamaan: http://www.motomatti.fi/search/label/California%201400
« Viimeksi muokattu: 21 Lokakuu 2017, 13:17:00 kirjoittanut Motomatti » tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:  


add banner fakeblock

Finnbikers

Finnbikers

Finnbikers

Facebook