Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ensiövedon muutos beltistä ketjulle

Aloittaja Mopopoika, 17 tammikuu 10, 19:59:53

« edellinen - seuraava »

Kiiski

1 Ei mitään väliä, paitsi toi Soikkelin kommentti kyllä totta.
2 Pitkät rullat paremmat, helppo kasata kenttäolosuhteissa, jos käy esim. niin ikävästi, että beltti menee poikki ei tarvitse kuin jakkarin, jouset pois, levyt pois, tukeva ote kytkinrummusta se jää käteen ja laakerit tärähtää katuun. Sit vaan rumpu ja beltti paikalleen, sen jälkeen vaan laittaa rullat yksitellen takaisin putsattuna ja kasaa kytkimen ja matka jatkuu. Ei onnistu orgis laakerilla.
3 Mä oon ajanut monesti  kokonaan ilman noita lukkoja enkä huomannu mitään eroa. Jos se kytkinrumpu lähtee erkanee vasemmalle niin ei ne lukot sitä pidä.  

Mopopoika

Laitoin 1,5" remmin ja alkuperäisen kopan.

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 17 tammikuu 10, 20:57:06
Mihin olette sen öljyputken johtanut mikä on tullut ensiövedolle? Mulla se tulee nyt remmin alle maahan ja aina on lätäkkö alla kun vähän pyörittää konetta.

Tähän vielä vahvistusta. Voiko laittaa ton huohotusputken tukkoon?

t. Jyrki

Jack

jep, eikös siinä pumpussa ole ihan ruuvi sitä varten?

muoks. huohotinputkea ei tukkoon, ensiövedolle menevä öljylinja suljetaan ruuvilla.

J
Flatheads!!!

Hemuli

Kyllä huomaa että Jakki on ajanut liian pitkään vääränmerkkisillä vehkeillä - pannun ainoa huohotin tulee takimmaiseen lohkon alapinnapulttiin. Siihen ei vaikuta mitkään säädettävät ruuvit vaan huohotus pitää vetää letkulla pois ketjulta/remmiltä. Missään tapauksessa sitä ei saa tukkia.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

...tustako noita kaikkia muistaa, korjasin kuitenkin, ettei huoharia tukkoon ja mulla tais olla pannahisessa Shovelin pumppu, jossa oli kyllä tuo ruuvi....omalla hataralla muistilla ja kokemuksella tässä mennään. Eikä mulla oo iltalukemisena workshop manuaaleja ;D
Flatheads!!!

Erppa

Jack -manuaalilla saa parhaat unet: voipi miettiä mistä aloitetaan katkominen  ;) ;D

-E