Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Vanteiden pulverimaalaus

Aloittaja ss, 17 syyskuu 17, 08:35:59

« edellinen - seuraava »

ss

Dynan puolavanteet ovat päässeet vähän epäsiistiin kuntoon ja tekisi mieli pulveroituttaa vanteet. Mitä noille pitäisi tehdä ennen maalaamoon viemistä? Laakerit pois ja pesien suojaus? Entä maalatanko vanne myös sisäpuolelta vai pitääkö tuokin suojata?

Webmaster

Laakerit veks ja pesien suojaus. Ei sitä vanhteen sisäpintaa tartte suojata, en keksi ainakaan itse syytä miksi pitäs. Ainakin omasta kokemuksesta tubeless piti erittäin hyvin sitä pulveripintaa vasten.

ss

Kiitos, noin mäkin sen ajattelin mutta paree kysyä kuin katua... Olisiko kenelläkään näkemystä mistä kannattaisi kysellä maalausta? Väri olisi varmaankin se puolikiiltävä musta eli varmaan onnistuu joka pajassa, mutta netti-ihmettelyn mukaan jotkut maalilaadut saa pilattua tavallisilla pesuaineilla?

zeikki

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ss

Elekoa olen käyttänyt ennenkin, onko kokemusta heidän pulvereistaan vanteissa?

Webmaster

On kokemusta vanteista, rungosta, jne, yms. kaiken maailman pikku osista kuten vaikka kahvoista,  joita olen Elekossa pulveroinut ja yhtään kertaa ei ole perseelleen mennyt.
Mutta se on sitten sun omalla vastuulla että jos jotain ei suojaa ja pulveria menee vaikka laakeriskooliin. Eli suojaa hyvin ne paikat minne et sitä pulveria halua.
Osathan hiekkapuhalletaan myös eka, pulveri pintaan ja sit ne menee uuniin, joten maalarinteippi ei ihan siihen suojaamiseen riitä.