Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Julkaisusta The Horse BC huomio

Aloittaja opa, 13 syyskuu 17, 15:14:15

« edellinen - seuraava »

opa

Moro, tulee silloin tällöin ihan oikeen tilattua lukemista. Tää oli ihan hukkaan heitettyä rahaa, perskules. Tilasin vuosikerran huhtikuussa kuluvaa vuotta. Oikeen lahjan kera eli t-paita :o .
No joo, yks lehti tuli ja sit meilivaihdon jälkeen elokuulla se ruksattu 3XL t-paita läskille. Paitti että se oliki lasten kokoo eli XS.
No, kysyin Charlie Horselta, jotta mitä v...a? Kyseinen taho oli kiitollinen palautteesta. Hiljasta on ollu edelleen postilaatikolla tän julkasun suhteen.

Joten, teen suomalaisen ihmisen extreme-protestin: juon kahvin kiehuvana ja mutisen hiljaa: En suosittele kellekkään... :-X

T.Opa

ps. DICEä voin suositella!
-Memento mori-

emmyl

Mulle tullu useemman vuoden. Tän vuoden viimenen on huhtikuun lehti. Pitäs kohta kysellä. Joskus ennenkin tullut myöhässä useampi kerralla.


opa

Sen huhtikuisen (169 kaiketi) jälkeen on ilmestyny 2 lehtee ja niistä kysyinkin pari kertaa. Ekalla kertaa vastaus oli "Eivät ole tulleet painosta" ja tokalla kertaa "Vika on luultavasti Suomen postin" ;D Huumorimiehiä ovat selkeesti!
Noi uudemmat lehdet löytyy heidän nettikaupastaan...mutta "sou not, hyppy kulkee" sano Nykänen. Eipä maailma pariin mopedilehteen kaadu. ;)
-Memento mori-

mikira

Mulla on kanssa ollu samoja ongelmia tuon horse lehden kanssa, sain kyllä aina kaikki lehdet uudelleen lähetettynä jos jäivät matkalle. Lopetin horsen tilauksen kun kyllästyin lehteen, ja tilasin BSH lehden vaihteluksi. Nyt on tuon BSH lehden kanssa samoja lähetys ongelmia, taitaa olla vika euroopan postijakeluverkostossa.

Kopteri lehden saan taas monesti hieman suomen jakelua aikaisemmin tänne Itävaltaan.

Tuomo

satuin lukasee chop cult -foorumia pitkästä aikaa ja sielläkin oli ketju samasta aiheesta. jotain ongelmaa lehdenteossa siis selkeästi on.

emmyl

Eipä taida enään saada paperilehtiä kotio.

opa

Onneks en ehtiny tilata BSH:ta...kiitos infosta ;) Dice-ja Kopteri-tilaukset toimii. Täytyy tutkailla interwebistä loput mopedijutut sitten.
Saldoksi Horse BC-tilauksesta jäi yks lehti.

Kertokaa, jos tiedätte motskari-painotuotteita joita ihan oikeasti toimitetaan kotiin asti.

T.Opa
-Memento mori-

flhx

Mulle tuli aikanaan 2000-luvun alussa kotiin (Suomessa) parin vuoden ajan paljonkin amerikan lehtia, Hot Rod, Popular Hot Rodding, High Performance Pontiac, Outlaw Biker hetken aikaa*hintaan nahden sisalto melko hepposta..) ja Horse. Kaikki tuli ilman ongelmia, Horse jai pari kertaa valiin mutta emailia toimitukseen ja uus lehti tuli aina rivakasti postilaatikkoon.

Jossain vaiheessa sitten vahensin autoharrastusta ja Horsekin jai tilaamatta kun sen sai myos R-kioskilta jos halusi. Samalla lehden tyyli  muuttui enemman silotellumaksi eika enaa niin innostanu vaikka pyorat oli ihan jees.

Taalla Floridassa en oo tilannu mitaan kotiin kun ei taalla tuu istuttua sisalla niinkun aikoinaan Suomessa talviaikana...Niin paljon muuta aktiviteettia etta lehtien lukeminen jaany, mutta aina silloin talloin tulee ostettua kotikylan Books A Millionista (paikallinen kirjakauppa-ketju) jotain ja mentya rannalle palmupuun alle kaljapurkki kadessa lukemaan. Valikoimaahan lehtihyllyssa on taalla ihan v.tusti. Street Chopper, Cycle Source yleensa ostettu, Wrench tuli joskus ostettua mutta en oo ny nahny hyllyssa viime aikoina kun tuolla kayny.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

jukkajänis

 Ja I S O julkinen kiitos flhx.lle, Horset yms. julkaisut lahjoitit mulle, niitä ollu mukava
lukea paukkupakkasilla ;D

Pekka äL

Lainaus käyttäjältä: opa - 04 marraskuu 17, 12:24:34

Kertokaa, jos tiedätte motskari-painotuotteita joita ihan oikeasti toimitetaan kotiin asti.

T.Opa

No, tietysti MCM tuolta länsinaapurista!
HD Electra Glide M8

opa

Joo, mut sen kans on ongelmana kielimuuri. Peruskoulun ruotsista on jääny mieleen vain lause "min hund heter Karo". ::)
-Memento mori-

Veijo Esso

Lainaus käyttäjältä: opa - 06 marraskuu 17, 07:28:20
Joo, mut sen kans on ongelmana kielimuuri. Peruskoulun ruotsista on jääny mieleen vain lause "min hund heter Karo". ::)

Nuorena kölvinä kun piti ruotsia opetella, niin ärrältä ostin kaikki ruotsinkieliset auto- ja mp-lehdet (joita siihen aikaan kotikylältä löytyi tasan kaksi erilaista: Power Magazine ja MCM) ja niistä sitten kieltä opettelemaan. Ihan hyvin opin ja vieläkin pystyn länsinaapurin lehtiä lukemaan.

Suosittelen kokeilemaan ostamalla irtonumeron. Kun teksti on kumminkin asiaa josta jotain tietää niin äkkiä sieltä alkaa sanat löytymään sen verran, että ymmärtää mitä lukee.

Täytyykin käydä ostamassa pitkästä aikaa MCM iltalukemistoksi.

Tuomo

tuo metodi toimii. mulla oli englannin kanssa vaikeuksia koulussa. satuin sit kioskista ostaa Popular Hot Roddingin jonkun numeron. Muistan vieläkin miten sitä pirtin pöydän ääressä sanakirjan kaa tavasin ja alleviivasin verbejä yms. tais auttaa.

petejiiii



Kertokaa, jos tiedätte motskari-painotuotteita joita ihan oikeasti toimitetaan kotiin asti.

T.Opa
[/quote]
Greasy Kulture ja Dice on tullu mulle monta vuotta

Miska

Lainaus käyttäjältä: petejiiii - 06 marraskuu 17, 21:39:58


Kertokaa, jos tiedätte motskari-painotuotteita joita ihan oikeasti toimitetaan kotiin asti.

T.Opa
Greasy Kulture ja Dice on tullu mulle monta vuotta
[/quote]

GKM mullekin tuli aikanaan ihan moitteetta.
-Just another guy on the lost highway-