Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Soveli hyyty...

Aloittaja Raaseri, 18 heinäkuu 17, 14:58:10

« edellinen - seuraava »

Raaseri

J........ta!!Vika on vieläkin päällä.En saa mitään tolkkua värkistä.Alkaa olla keinot vähis.Voiko nokkakopan sisällä tapahtua jotain mullistavaa....tai voihan siellä,mutta mitä??Ihmetyttää vaan se,kun sytty tuntuu olevan todella aikases.Syttyyn en oo koskenu,paitsi kärjet ja konkan oon vaihtanu.

PK-67

Tarkistitko sen ajoitus yksikön, ettei vaan olisi pyörähtänyt.Kaverilla pyörähti rautapäästä ja sytkät sekaisin just tuollain..

Spöke

Komppi tälle. Keskipakosäädin finito ja sokka poikki.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Raaseri

Kyl kaikki tuntus olevan kunnossa.Tsekkasin limput ja kaikki on niinku pitäis.Täytyy vissiin purkaa vielä koko hässäkkä,josko en vaan oo huomannu.

Raaseri

Nyt on aamuhämärissä kohde tutkittu ja kaik on niinku pitää.Käyn jossainvaihees lainaamas satavarmasti ehjän puolan,josko sittenkin olis siinä vika.Mene ja tiedä....alkaa ihmislapsi olla aika ulalla.P.....le!!!!

Karvanaama

En ainakaan huomannut mainintaa että olisit tulppia tai niiden johtoja vaihtanut vielä.
Koita nyt vielä nekin, tulpat ensi ja sitte johdot. Muista että kärkisytkän johdot on eri kuin kärjettömän.

Raaseri

No voi s.....tana,p.....le,h.....tti....ja monta muuta rumaa snaa.Taas on väännetty ja hikoiltu.Nyt lähti käyntiin,mut vaan yhellä pytyllä.Käryä työntää huohottimesta ja öljytankin korkin avasin,niin käryä tuli sieltäkin ja ihan huolella.Oliskohan nyt sittenkin koneessa jotain vilunkia???Kone on tehty about 4v. sitten ja yhden kesän oon ajanu,kun klapi on ollu muuten paketis.Täytyypi käydä Mannella hakemas tietoutta ja henkistä tukea ;D :D :P

Karvanaama

Au! Taitaa olla aika lähteä hommaamaan mittavälineitä ohivuodon arviointia varten.
Kyllä se syy selviää ennenpitkää, toivottavasti se on mahollisimman halpa. Kerro sitten kun se löytyy.
Voimia!

ezmo

Kerro miten säädät sytytyksen ajoituksen.
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Raaseri

Moro Ezmo.
Oon pyörittäny merkin kohdilleen ja kärjet on just aukeemas.Etupytyn mäntä on ykk:ssa.Haen huomenna vielä uuden puolan.Jos sitten oon vielä ulapalla,niin syksy alkaakin sit ajoissa :D :D

rampo63

jaa säädetäänkö sovelin sytkä yläkuolokohtaan ??

Raaseri

Näin mä oon kyl aina tehny.Nytkään en oo sytkään oikeestaan koskenu,paitsi kärjet ja konkan vaihdoin.

rampo63

Sillai sit. Muut on kyl säätäny sen tohon ennakko merkkiin eikä ykk.Mut jos kerran aina ni jatketaan samaa rataa.Mistäpä minä pannumiehenä juurikaan,,,,

Spöke

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 31 heinäkuu 17, 20:38:01
Sillai sit. Muut on kyl säätäny sen tohon ennakko merkkiin eikä ykk.Mut jos kerran aina ni jatketaan samaa rataa.Mistäpä minä pannumiehenä juurikaan,,,,


Samoin. Ennakkomerkkiin ja limpuista ennakko kaakkoon.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

HillyMan

Kärkisytkä ja dyna s ennakkomerkkiin ja dyna 2000i yläkuolokohtaan. Ei varmaan käykkään jos noin myöhäsellä.