Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Plastic Fantastic

Aloittaja Spöke, 12 kesäkuu 17, 11:51:27

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Ja kun vihdoinkin on lämmin nii varastoidaan sitä takin sisälle? On teillä kyllä huippu reissu.

Spöke

Ronin luona Stralsundissa. Sammyn kytkytinvaijerin nippa kotjattuna ja keulan naksunaa ihmeteltiin. Mun fillarissa beltti menee oikeaan reunaan ja kihnuttaa itteensä tukilaakerin pulttiin. Vain tyhjäkäynnillä, mut beltti on jo kulunut. Seurataan tilannetta.

Juomakin tuli Alpeille hankittua

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

Mainio valinta. Vuorihomo on oikeen pehmeä, kuin linnunmaitoa.
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Hmm. Yleisö kaipaa vertailutestitulosta homovuoren ja kapteeni Morganin kesken. Kapteeni on jo pieksänyt purjehtija-Jerryn ja pari muuta.
Long John Stroker

koiruus

Myös diplomaattia kannattaa kokeilla samassa vertailutestissä. Parina päivänä vain lähtö hieman myöhemmin!  ;)
Sohvi FLHTCUI -06

Miska

No nyt kun tämä meni rommikeskusteluksi, niin suosittelen maistamaan myös Bacardin Oakheartia. Itse olen siihen kovin tykästynyt.

Ja kun kerran jotain kirjoitin tähän topsuun, niin samalla voin mainata, että aivan mahtava topiikki! Hieno reissu herroilla ja kiitos, että viitsivät raportoida paikanpäältä kuvien kera.
-Just another guy on the lost highway-

Jack

Riippuu siitä mitä Rommiltaan hakee. Jos kipakkaa makua ja hienoista kitkeryyttä on Morgan oikea valinta ja esim Dark & Stormy drinkkiin oikein sopiva.  Mount Gay on tooodella pehmeä ja hieman jopa toffeinen.  ;D sopii paremmin makeampiin / hedelmäisempiin Tiki drinkkeihin.

Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Jack

Flatheads!!!

ss454

Ron Jeremy toimii. Ainakin tällaisen viskin ja punaviinien ystävälle.

Itse matkasta sen verran, että yritin löytää festivaalien esiintyjiä. Googletustaidot pehmenneet ilman lämpöön, kun löysin vain rock hard weekend pillerimainoksia tai ihan muuta hömppää.

Soikkeli

Saiskos nyt lisää niitä pyörän korjaus kuvia? Ajokuvat on niin tylsiä.
C.O.G. 
Lifemember

zeikki

Pleksejä, drinksuja... aitoa hipsteri -meininkiä  ;D

Spöke

Matka taittuu ja varaosat hupenee. Lassen evoon uus konkka:

Onneksi sataa, ei tuu vieroitusoireita

Eikä tule muitakaan vieroitusoireita, sain Lasselta syndelahjan

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuomo

Swedish eroticaa, vuoristohomoja ja matkavagina; reissu on saamassa erikoisen vivahteen. Mitä kaikkea vielä ehtiikään tapahtua.  ;D

Sammy

Remonttikuvia olkaatten hyvä..
Evokin vaatii tienvarsien huoltoja 😀