Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pakarin kiinnitys kanteen

Aloittaja KvL, 13 tammikuu 10, 08:55:52

« edellinen - seuraava »

masa

Spöken vinkki hyvä,sama kiinnitys toiminu mulla useita vuosia ,eikä toi hinta paha oo jokunen euro vuoteen,jättää muutaman iltiksen ostamatta,ja se on siinä.

Nuppe

Itellä pysyny kiinni ja ennen kaikkea tiiviinä (jota ei voinu aikaisemmin sanoa) kunhan ensin leikkelin 0,5mm kuparista tiivistyspannat putkiin - aika v mäiset asentaa kun toleranssi on aikalaillla nolla.
On se hiano!

Kapteeni sika

Nää oli kii jo loppukesästä eikä vuoda;  http://www.jpcycles.com/product/442-972

Etuputken tivari meni vaan huonoon happeen kun putken kannake petti pariin kertaan.  Pitää ostaa uusia.

Kapteeni sika

Kätsy jigi aikaisemmin mainittu NutHoler. Kupumutterit kairattuina paikoillaan odottamassa kun saan sopivaa lankaa lukitusta varten.

Kapteeni sika

Rautalangan vääntelyä, lähinnä opettelua. Ei menny ihan ekalla yrityksellä. Mut takuulla pysyy mutterit kiinni niin kauan kun irti lähtee.

flatbed

Mulla korkkas takapytystä putken kiinnitys just ennen superiin lähtöä. Siellä oli joku irtokierre ja pinnapultti. Hitsasin putkeen kaks pikku lappus koihin sain joudet kiinni ja rungon pystyputkessa olevaan kiinnikkeeseen pulttasin pellinpalan johon tuli toinen jousi kiinni. Toisen jousen kiinnitin ilmanputsarin kiinnikkeeseen. Yllättävän tiivis tuli orkkis tiivisteelläkin.
nippelit.fi valikoimista löyty tuumasia pinnapultteja (ei vielä asennettu) kokoina 1/2-7/16 ja 7/16-3/8 eli samassa pinna pultissa erikokoiset päät. Kunhan ehdin niin koitan kumpaa kokoa alan asentamaan
Mies jolla on takana loistava tulevaisuus

Kapteeni sika

^^Kuvan liitokselle kävi juur samoin ~ 4vuotta sitten. Kaveri teki kanteen muistaakseni 12mm:n kierteen, ja sorvista pinnapultti 12mm- 5/16 UNC.

juutasqsa

Minä kyllästyin noihin putkien vuotoihin ja hitsautin AM Worksillä Maatsilla kanteen 2 kpl uusia korvakkeita kumpaankin kanteen. Kun vetäsee 3:lla pultilla kiinnin niin luulisi kestävän, luonnollisestikin tulee itse tehdyt putket ja putkien diy sarjassa on valmiiksi 3 pultin laipat.