Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovelin käynnistys kysymys

Aloittaja Ropsoni88, 23 huhtikuu 17, 20:47:41

« edellinen - seuraava »

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 26 huhtikuu 17, 20:42:45
Lainaus käyttäjältä: Ropsoni88 - 26 huhtikuu 17, 20:13:08
mitä pitäs tehä, jättää ajamatta kokonaan??

Rampo se nyt vaan vähän saivartelee... ;D

Poraamalla tuo ei noin paljoa kasva, mutta pytyt vaihtamalla tai stroukkaamalla iskutilavuus voi kasvaa noin paljon, enemmänkin.

Juurikin tätä tarkootin et jos porailtu on tuon kokoseks ni turha potkia ku paistaa päivä läpi pytyistä,,,mutta sarkasmi on taidetta.Ja mun jutuista ny herneet vedetään nenään 50 krt päiväs.Paskat nakkaan : D  Niin se on ihan siisti tuo pyörä ja lyhyt.


rampo63

Lainaus käyttäjältä: Ropsoni88 - 27 huhtikuu 17, 10:09:36
kiitos lohdutuksesta, kyllä me pärjätään jo hyvin ja ymmärretään toisiamme😁😁 annan aikaa toteuttaa itseään enemmän😀😀
Olihan se kärjettömällä kai kun tuota voessia jossain puhuttiin ?? Ja jos niin kenen sytkä ? Siihenkin vois olla jotain asiaa helpottavia konsteja tiedos.

Ropsoni88

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 27 huhtikuu 17, 17:50:58
Lainaus käyttäjältä: Ropsoni88 - 27 huhtikuu 17, 10:09:36
kiitos lohdutuksesta, kyllä me pärjätään jo hyvin ja ymmärretään toisiamme😁😁 annan aikaa toteuttaa itseään enemmän😀😀
Olihan se kärjettömällä kai kun tuota voessia jossain puhuttiin ?? Ja jos niin kenen sytkä ? Siihenkin vois olla jotain asiaa helpottavia konsteja tiedos.

dynan 2000i kaikki muut on off paitti 2curve.. ja voesi on tosiaan maadottamatta.. vitun hankala saaja kyl kylmästä käyntiin. liekkö annan liika vähä vaan huikkaa tai sit en malta oottaa et pensa valuu

Hessu

Muistelinkin... tällänen lainaus valmistajan sivuilta.

Can I kick start my motor with the 2000i installed?How?
Yes, but it will require reprogramming the dead revs back to zero (0). Out of the box, the 2000I has 3 dead revs like a stock Harley-Davidson System. This is also a benefit for high compression motors using an electric starter. The kick must not start on the compression stroke (sensor in the window on the cup). Stopping ‘in the window’ will execute the soft turn off. The leading AND trailing edges of the window must be seen by the 2000i to make a spark.

Mikäli ymmärrän oikein motin pitää pyörähtää virrat päällä kolme kierrosta ennen kun tulee eka kipinä. Ei hyvä kiksipelissä.

Jack

joo... mun 2000i on ihan perseestä potkii käymään, saa polkee ku tulpatonta mopoo ja sit yhtäkkii tärähtää tulille...
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Jackin rutkussa puristuksia on niin vähän, ettei se voi edes teoriassa lähteä kunnolla käyntiin millään sytkällä... ;D

Mun 2000i taas on tähän mennessä ollu ainoa sytkä, jolla toi rakkine ON lähteny käyntiin ilman sadetansseja sun muita poppamiesten rituaaleja. Eikä siitä tarvinnut ohjelmoida yhtään mitään dead revssejä pois. Eikä se VOES muuten vaikuta käynnistämiseen mitenkään, ellei satu olemaan jotenki paskana.

Kyllä se siitä, Siperia opettaa.
Long John Stroker

Kokkonen

Mä näistä mitään tiedä mutta kyllä tuohon 2000i sarjaan myydään ohjelmointisarjaa jolla mm saadaan nuo kolme "tyhjää" kierrosta pois http://www.jpcycles.com/product/382-657

LainaaConsists of appropriate cable to hook to module and CD with all information needed to set up the ignition correctly

• Allows reprogramming of ignition preprogrammed curve with CurveMaker software

• Rev limit, single- or dual-fire, rear cylinder offset and number of dead revs during cranking can also be programmed

Tässä vielä ko sytkän yleiset asennusohjeet https://www.wwag.com/step/pdf/123271.pdf
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kusve

Mulla on Lahdessa ko kaapeli jos jonkun tarvii ohjelmoida sytkää ja talvella laitoin omassa shovelissa dev revin nollaan ja helpommin lähtee käyntiin.

Ropsoni88

no joo lamberilla ois joku 2000modernimpi sytkä muutamallakympillä myyä.. meinas että tuolla 2000i sytkällä pitää soosintulo olla niinku josaki kisakoneessa, et vakiosss ei toimis ja saattaa männät sulaa..

Lyytinen

Taitaa olla melkoinen satusetä se.

Mitä ohjelmointiin tulee, voi myös tehdä itse, katso täältä ja alta kuva. ISP vähän sääti koneitaan niin yritän saada postaamani kuvat näkyviin, mutta sitä odottaessa laitan liitteenä tähän. Mulla ainakin toimii, rupesin miettimään, että vanhasta tottumuksesta ilman virtoja poljeskelen ja heti kun virran kanssa polkaisee niin ainakin jotain tapahtuu. Ja muistanpa senkin kun tein tuota kytkentää, että pöydällä ollessa piti sitä roottoria useamman kerran pyyhkäistä anturin ohi ennenkuin tuli kipinää.

Mutta eikö tuo ole nyt aikaa selvää, että VOES on paskana jos sen poisotto vaikuttaa.

Ropsoni88

vitut näköjään vaikuta yhtä hankala se on kylmästä polkia😁😁 no ohan täsä aikaa potkia jakoittaa jippoja.. pitää toi kiiharipumppu ruetakattoon kuhan saan sen lämpöseksi käytettyä

Ropsoni88

en usko että tuos mitään vikaa on missään, meikä on niin keltanokka tuon kans viä.. päätin kuitenkin alottaa heti tuola pyöräl mis ei ooku kiksi.. on mulla tuos sähkötartti hilppeet mut katotaan kesän jälkeen laitanko niitä ollenkaan..

HileD

Lainaus käyttäjältä: Ropsoni88 - 28 huhtikuu 17, 11:30:37
en usko että tuos mitään vikaa on missään, meikä on niin keltanokka tuon kans viä.. päätin kuitenkin alottaa heti tuola pyöräl mis ei ooku kiksi.. on mulla tuos sähkötartti hilppeet mut katotaan kesän jälkeen laitanko niitä ollenkaan..

Ei siinä mitään starttia tartte kun oppii niksit. Kyllä oli kavereilla hauskaa ja välillä itelläkin kun hikoilulta kerkeskes kun itte opettelin kesän shovelin käynnistely niksejä  :D. Jokaisen vaan pitää opetella nämäkin kantapään kautta. Mutta ai sitä fiilistä kun löytyy luotto että kyllä tää tästä.
Nyttemmin lähtee tosi helpolla pitkänkin seisokin jälkeen  ;D

Ropsoni88

ei vittu mitä tuo syö!!10litraa sataselle liekkö pääsuutin suhteelisen reilu..nooh ongelmat ei täähän lopu.. jos ei ois ollu tönärisuojaputkia niin ois lentäny tönärit maantielle.. jännä et ei naputtanu kun normi pkkunen mitä jäykillä tulee niin hyyty tien poskeen ja otin putken lukot pois ja tarkistin töönärit ni takapytyn tönärit tippu suoja putkien sisältä kentälle,on ollu tuuria et ei mitään hajonnu.. lamperi tais myyä mellko paskat kitit tuohon

Ropsoni88

muistaako kukaan mikä ois vakio koneelle ne suuttimien koot?? koitin katella haulla mut ei sattunu silmään topikkia.. kyllä lähtisin vähä suuttimia pienentää jos ruokapuoli maistuu nuinkin hyvin..:D