Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

45:sen dekkikorkeus

Aloittaja Korte, 09 tammikuu 10, 23:04:21

« edellinen - seuraava »

Korte

Elikkäs paljonko jää männän ja sylinterin yläpintaan korkeuseroa vakiokamoilla? Omassa on järjetön poraus, mutta männät eivät ole lättiksen vaan ilmeisesti jostain autosta. Männät jää dekistä noin 6mm. Tähän vielä yhdistettynä vakiot 5# kannet niin ei etes voi puhua puristuksista. Ja kun ylikoko on niin valtava että vakiokorkeuden omaavia tarpeeksi isoja mäntiä ei saa niin ongelman ratkaisuksi jää vain stroukkaus. En muista porausta tähän hätään, mutta sen muistan että 4 5/8 iskulla tuli tilavuutta noin 950cc..

Jack

harrikoista niin tiiä, mutta Intiaanissa vakiomäntä tulee tasan dekkitason kanssa.
Veikkailisin, että noissa vähempiverisissä milwaukeelaisissa maatalouskoneissa asia lienee samoin.

Jack

ps mitäs jos koneistaiskin pyttyä matalammaksi sieltä juuresta? Pommihan siitä saattaa tulla, mutta....
Flatheads!!!

Korte

Lainaus käyttäjältä: Jack - 10 tammikuu 10, 11:20:10


ps mitäs jos koneistaiskin pyttyä matalammaksi sieltä juuresta? Pommihan siitä saattaa tulla, mutta....

Mietin tätäkin, pommi siitä tulee joka tapauksessa.. katsotaan mitä talvi tuo tullessaan

patu

Kyl se karvanverran jää alle lätyskäs,olisko milli,puolitoista.

Kiiski

Jos meinaat pyttyjä lyhentää niin muista kaikki muut jutut mitä siitä seuraa lyhyempi imusarja tulis mieleen nyt ekaks, mikä voi olla pahempi juttu kuin vois aluksi kuvitella ´+ ei ole mielestäni kovinkaan viisasta ottaa pois ainetta sylinterinlaipasta ne ei yleensä ole liian vahvoja alun perinkään. Stroukkaaminen on aina paras ja kallein vaihtoehto ja en tiedä onko mitään järkeä ostaa stroukki akselia väärien mäntien takia. Osta uudet pytyt ja männät niitä on maailma väärällään kun puhutaan pikku-lättiksestä.

patu

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 15 tammikuu 10, 11:41:12
Jos meinaat pyttyjä lyhentää niin muista kaikki muut jutut mitä siitä seuraa lyhyempi imusarja tulis mieleen nyt ekaks, mikä voi olla pahempi juttu kuin vois aluksi kuvitella ´+ ei ole mielestäni kovinkaan viisasta ottaa pois ainetta sylinterinlaipasta ne ei yleensä ole liian vahvoja alun perinkään. Stroukkaaminen on aina paras ja kallein vaihtoehto ja en tiedä onko mitään järkeä ostaa stroukki akselia väärien mäntien takia. Osta uudet pytyt ja männät niitä on maailma väärällään kun puhutaan pikku-lättiksestä.
Tämä kaikki totta on,alkaa melkone savotta aivan turhaan.