Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun pytyt melko selvät

Aloittaja peacemakermichael, 22 helmikuu 17, 16:37:50

« edellinen - seuraava »

peacemakermichael

Noniin, taas on tekniikan parissa ihmetelty ja konetta purettu tuon lohkon halkeamien takia. Eilen nostin kannet ja pytyt pois ja yllätykseksi ( ::)) huomasin että pytyissä naarmut ja männätkin luonnollisesti selvät. Molemmat pytyt reilusti kiillottunut ja jurmua joka tuntuu sormeen. Noi on jo .070 ylikoossa ja kun porattava varmaan olis niin pistää miettimään.

.080 ylikoon männät saa tilattua mutta se tais olla vipa ylikoko tarjolla, ja tehdaskin taisi tuon ilmoittaa ylärajaksi. Lisäks ne männät maksaa sen 300â,¬ niin oon ruvennu miettimään ton järkevyyttä. Onkos noita orkkispyttyjä putkitettu menestyksekkäästi? Wwag myy putkia edukkaasti joten sekin olis yks vaihtoehto. Mittasin nopeesti digimauserilla helman paksuudeksi 2,17mm

Mitä mieltä?
'65 pan, '70 xlch

Jack

ei koneistajan mielipide.

Jos ei ole autenttisuuden vuoksi pakko säilyttää orkkispyttyjä, osta uudet, kun niitä kerran saa. Maksaa se putkituskin.
Flatheads!!!

peacemakermichael

Millaisia noi uustuotantopytyt on laadultaan? Ebayssahan noita olis tarjolla ja myös ihan kotosuomessakin, hotbikelta varmaan lähtisin tilaamaan jos uusiin päädyn
'65 pan, '70 xlch

Hessu

rautapannu

MORO!!  Juu omassa Pannarissa on ollu noi nimenomaiset Hot BIken toimittamat pytyt vuosikymmenen alusta alkaen ja ei valittamista toimitettiin reilusti alikokoisina ja näin ajanlasku alkoi 0 koosta ei tarvinnu heti mennä eka ylikokoon!  Toi koneistamo homma on vaan surku kun työn hinta on noussut jo niin korkeiksi

peacemakermichael

Kiitos rautapannu, hyvä kuulla kokemuksia käytöstä jos päädyn uusiin. Pitikö siis pytyt porata stanukokoon eli olivat siis alle stanun? Männänhän tuohon sitten päälle niin saahan noihin menemään reilun puolikkaan kiloeuron. Ihanaa olla opiskelijana ja yrittää tällasta vanhaa louskua rakentaa uusiks..
'65 pan, '70 xlch

Soikkeli

Miulla on kanssa tarvike sylinterit  (Hot bike)  ne oli aluksi reipppaasti alle std-koon mutta siitä selvii poraamalla sopivaksi, .080" oli jo vakio pytyt.
Kertaakaaan en ole tienpäälle jäänyt niitten takia  ;D
C.O.G. 
Lifemember

Puunaama

Minulla olisi 060 koossa olevat pytyt jouten. Opiskelijalle 50â,¬ kunhan haet pois Tikkurilasta.
Tikkurilan Talli since 1991

Puunaama

Taisi ollakin nollaviiskymppiset,tsekkaan vielä.

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: Puunaama - 24 helmikuu 17, 05:04:15
Minulla olisi 060 koossa olevat pytyt jouten. Opiskelijalle 50â,¬ kunhan haet pois Tikkurilasta.

Kuulostaa hyvältä, laitan yv!
'65 pan, '70 xlch

peacemakermichael

Puunaaman kanssa sovittu että haen pytyt kun Helsingin suunnalla liikun. Nyt noihin pitäis saada mäntäsarja, olisko kellään hyllyssä .050" mäntäsarjaa? Wwag toimittaa jotain Taiwaallisia mäntäsarjoja ihan ok hintaan, mutta jotenkin oon skeptinen niiden suhteen  ???
'65 pan, '70 xlch

Puunaama

On minulla vielä männätkin olemassa jotka niissä pytyissä oli.

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: Puunaama - 26 helmikuu 17, 18:00:26
On minulla vielä männätkin olemassa jotka niissä pytyissä oli.

Noniin, taas olis pitäny kysyä ennenku ajattelee sen kummemmin  ;D
'65 pan, '70 xlch

Jack

Renkaat niihin mäntiin saat sit Mannelta, ettei tartte kysyy sitäkin... ;D
Flatheads!!!

peacemakermichael

Joo, pitää käydä kuuman pyörän kautta sitten ku sillä suunnalla liikkuu
'65 pan, '70 xlch