Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1983 BT 4-speed 2. vaihteen osanumero?

Aloittaja Choppers_Forever, 05 tammikuu 17, 15:59:29

« edellinen - seuraava »

Choppers_Forever

Moro,

Eli kakkosvaihteen rattaan osanumeroa kaipailen. Jos jollain olisi luetteloa. Koitin googlea, mutta suo on pitkä... jos jollain sattuisi olemaan ratas vielä myynnissä niin jeppis :)

J

Kapteeni sika

Meneekö lähelle:

Soveliosion alussa on supergliden varaosaluettelo.

rodchop

Multa vois löytyä tuo ratas 79 late askista joka vika Rikrak jossa käsittääkseni samat sisuskalut kuin Lehmänläjäsdä. Eli neulalaakerit häkeissä. Laita vaikka kuva rattaasta jonka tarvitset, niin mun on helpompi sitä etsiä.
HOG Forever Forever HOG

Choppers_Forever

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 05 tammikuu 17, 18:02:22
Multa vois löytyä tuo ratas 79 late askista joka vika Rikrak jossa käsittääkseni samat sisuskalut kuin Lehmänläjäsdä. Eli neulalaakerit häkeissä. Laita vaikka kuva rattaasta jonka tarvitset, niin mun on helpompi sitä etsiä.

Tässä mallikuva. Aski vielä kiinni

Kapteeni sika

Vissiin ne hampaat olis hyvä laskea. (Rattaasta)

rodchop

Multa löytyy kaikki mitä tuon linkin sarjassa, paitsi nuo kuvan kaksi ratasta jotka rikki. Olivat askin kalleimmat rattaat. Siksi ostin aikoinaan tuollaisen sarjan ja nloput jäi hyllyyn. Suhdetta mikä on en en ulkoa muista. hilut 1979 Fxe Shovelista. Tuon sarjan mukaan kävis 77-84
http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/fi/p1559.html

Mistä muuten tiedät että juuri tuo ratas on rikki jos aski on kiinni pyörässä?
HOG Forever Forever HOG

rodchop

Mä laskin tuon mun 2 vaihteen rattaan hampaat=21h sen pari toisella akselilla = 20h 1 vaihteen rattaat  ovat 24h ja 17h 1977-1984 malleihin sopivat.  Voin myydä vaikka koko setin halvalla. Nuo 4 vaihteen rattaat rikki muuten ehjä. Sijainti Hki.
HOG Forever Forever HOG

Choppers_Forever

Moro,

En mää tiedäkkään mikä on mäsänä. Ihan vasta kartottelen hintoja sekä paikantelen mistä sais mahdollisia tarvittavia osia.. Kakkonen hyppii kiihdyttäessä pois päältä ja menee välillä nihkeesti päälle. Muuten laatikko toimii hienosti. Tästä ihan vaan pähkäilin, jotta kakkosessa vikaa. Toki voi olla missä tahansa muussakin vimpaimessa laatikon sisällä.

Paan privaa laatikkokamoista

J