Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rainbow dash

Aloittaja L+L, 13 marraskuu 16, 16:47:39

« edellinen - seuraava »

L+L

Terve taas kaikki. Siitä se lähtee taas.
Olen hommannut itselleen uuden projektin. Kysessä on vimpan päälle 1997 Fatboy ja oh boy oh boy oh boy ,jotain on kyllä tehtävä. Alussa oli ajatus tehdä siitä bobberi mutta kas kumma, chopperiksi ja jäykäksihan se muuttui. Idea syntyy siitä kun  Samin nurkista löytyi +16 putket ja kuuden asteen T-palat.Polar express oli ruottistuuki, enkä koskaan oikein lämmenny siihen.Toi 70 luku on kuitenkin lähempää sydäntä. Maalausaihe on pyörinyt jo pitempään ajatuksissani ja seuraavaksi piti löytää siihen suuntaan sopiva nimi. Oli monta ehdotusta kunnes Vaimo ja 7v tytär sen keksii. Rainbow dash sen olla pitää. Sanoin että käy mulle ja nyt lähdetään rakentamaan minulle pikku poni.
Ai niin,tiedän että siihen tulee  remmiveto mut ei sitä tarvitse tässä foorummissa enää kauheesti keskustella, olen kuullut siitä jo tarpeeksi pottuilua. ;D

L+L

1.Sami rakentaa jikiä.
2.Eikun paskaaksi vaan
3.onko nyt tarpeeksi poistettu

L+L

Keulakulmalaskuri made by L+L. ja toimii

L+L

L+L

Rezi

Kekseliäs jättöviisari. Luudanvarrellakin sen näkee, mutta tuolla toki ihan justiinsa oikein.

Spöke

Enpä sano kumilenkistä mitään. Mopo haiskahtaa reissupyörältä, vaikka hivenen lyhyeksi jääkin. Taittuupa mutkaan nöyremmin.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jannu

Kylä on jätkillä kauhee vauhti päällä....onhan sulla lompakossa ketju ?!?  ;D

teemu-O

Jaaha, poijjaat on taas tehny muutakin ku polttanu tupakkia ja juonu a-olutta. Hyvä meininki!  ;D
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White

mista

No kyllä näin on. Taas tapahtuu.. Hienoa.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Kokkonen

Tässähän tehdään selvästi työtä jolla on tarkoitus ;)
Huimaa!!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

L+L

Homma jatkuu ,lokari,tankki ja moottorin yläkiinikkeet väsätty.Pakoputken tein vanhoista putkista ja roadkingin pöntöistä. Viellä edessä hionta ym passailu. Melko vahvat kiinikkeet tarvii tehdä kun pöntöt painaa aivan sairaasti.  ;D

Rezi

Ei pöllömmän näköiset pöntöt vaikka isot onkin. Minkälainen pinta takapytyn käyrään?

L+L

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 07 joulukuu 16, 02:46:42
Ei pöllömmän näköiset pöntöt vaikka isot onkin. Minkälainen pinta takapytyn käyrään?
Aikamoiset pesäpallomailat ovat juu. Pinnoitukseksi ajattelin venyttää rosterilankaa niin kuin oli herculeksen keulassa,muistatko.

Kapteeni sika

Hyvältä näyttää putket. Moorella oli syksyllä soveli myyntitiloissa jossa oli kunnon urut, muistaakseni 4 liki parimetristä putkea pystyssä /puoli. Härski. Oletan että show, no go.

Pitäs olla kuvakin siitä jossain.