Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

tärinä!!

Aloittaja Tela79, 13 kesäkuu 16, 16:45:36

« edellinen - seuraava »

Tela79

Elikkä kone tärisee matka nopeuksissa tasasta tärinää mikä tuntuu käsiin ja jalkoihin ikävästi.
Esim. Motarilla ku painaa kytkimen pohjaan ja antaa huilata ja kone tippuu joutokäynnille niin tärinä loppuu eli renkaasta tärinä ei johdu.
Voisko olla joku moottorin tyyny? Onko näissä joku tyyppivika ja saako sitä tärinää millään pois?
Pyörä on dyna wide glide 2010

Kokkonen

Olen taas hieman vieraalla alueella, mutta joissain ameriikan foorumeilla on ollut mainintaa vastaavasta ongelmasta. Jos oikein olen ymmärtänyt niin etumaiset koneen kiinnitykset ovat aiheuttaneet harmia sekä koko voimapaketin "kohdistus" runkoon. Kumikiinnitteisessä masiinassa lienee asentoon säätömahdollisuuksia.
Joku tietänee asiasta enemmän, minun tietoni on esson baari tasoa.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ranze

Dynassa tyynyrakenne on hieman erilainen, ei ole siitä kokemusta. Mut soffassa kumi keskitetään asennettaessa.

Voisit katsella vaikka näistä löytyiskö vihjeitä.. kumit ovat kulutustavaraa ja helppo vaihtaa.

https://www.youtube.com/watch?v=N9Fd2DlDr2E
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Tela79

Niinpä se vois olla että moottorinetu korvakko saattas olla väsyny.
Mistäköhän noita moottorin korvakoita sais etukkaasti ja onko taka korvakko semmonen mikä pitää vaihtaa myös?

jape

Lootan laakerointi...

Tela79

Tuoki on kyllä totta että voipi aiheuttaa?
Onko yleinenki juttu näissä?