Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

dynan mittari

Aloittaja Tela79, 11 kesäkuu 16, 15:00:04

« edellinen - seuraava »

Tela79

moro!
mulla on mopossa maili mittari ja jotenki se nyt häirittee.
oisko tietoa että millanen operaatio on mittarin vaihto? mekaanisesti se ei oo iso homma mutta mitä pittää sähköjen puolesta tehä?
onko kukkaan vaihtanu tämmöseen mittaria?
löytyykö joltakin km/h mittaria?
onko tarvikkeita?
hintoja?
mopo on dyna wide glide 2010

Kapteeni sika

Netissä on ollut myynnissä km/h tarroja jotka tällätään mittarin lasiin. Halvin ja yksinkertasin.

Kiwi

Ihan bolt on ja piuhat kiinni on tohon malliin km mittari, jos jostain toisenlaisesta pyörästä yrität soveltaa nii soveltamiseks menee.

ss

Dakota Digitalilta taitaa löytyä Plug & Play -mittari, jos DD sopii silmään. Samalla saa mm. kiekka- ja volttimittarin sekä paljon muuta.

Tela79

Tuo dacota ei ois varmaan huono vaihtoehto

ss

Lainaus käyttäjältä: Tela79 - 12 kesäkuu 16, 18:47:22
Tuo dacota ei ois varmaan huono vaihtoehto

Tämä olis ilmeisesti tohon sun mopoon sopiva:
http://www.dakotadigital.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=682/category_id=521/mode=prod/prd682.htm

Mä etsiskelin keväällä tohon lopuaikojen evolaani kmh-mittaria, mutta tuntuvat noi kenuiinista valmistetut olevan nykyään kortilla, joten päädyin sitten dakota digitalin MCL-3200 -malliin ja ainakin tällä hetkellä olen tyytyväinen. Mittarin ostin egaystä kun oli hieman epäselvää mistä niitä kotimaasta saisi, asennuksen teki liike, koska vanhempaan kalustoon ei saa plug&play-mittaria ja itse en johtotehtävistä juuri piittaa. Käyttöönotto vaatii kalibroinnin, mutta se on helppo homma kun pistää jonkun ajamaan autolla vaikka satkua vakionopeudensäätimellä, ajelee itse perässä ja kalibroi mittarin.

Tela79

joo tuo vois olla hyvä ja monipuolinen mittari