Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovel kytkin luistaa

Aloittaja prätgäng, 28 maaliskuu 16, 20:39:26

« edellinen - seuraava »

prätgäng

vaikee sanoo? tuli uudet barnetin jouset ja vedin ne vähän kireemmälle . Pesin levyt ja type F sisään.Uskoisin et öljy vaikutti.

Kapteeni sika

Vaihtele niitä öljyjä kerranpari kesässä. Jos menee ihan kuraksi niin saattaa oireilla. Sit jos koppa vuotaa jostain niin vettä voi päästä sisään sisälle ja muodostuu emulsio vedestä ja öljystä. Ei hyvä sekään.

prätgäng

Aika litkua se type F ,Katotaan miten pysyy sisässä?Joo pitää vaihdella sitä sitte vähän useammin.

HillyMan

En viisi uutta aihetta avata kun tää on niin liki mun ongelmaa paitsi ihan päin vastainen :D

Eli mulla normi shovelin 3 piikkinen ja ketjuenska. Pari kesää sitten ketjujen ja rattaiden vaihdossa huomasin kytkinlevyjen olevan loppu ja kaverilta vähän käytetyt levyt jotka jostain ameriikan pyörästä jääny. Levyistä ei mitään tietoa. Ongelma on että kylmänä levyt narahtaa kunnolla kiinni kun kytkintä nostaa. Kokeiltu kaikkia mahollisia öljyjä enskassa enska öljyistä lukkoperä öljyihin. Lämpösenä toimii hienosti. Oma veikkaus on että onkohan märkäkytkimen levyt?  Sinänsä ei muuta kun kiinnostas vaan tietää onko kellään vastaavaa tullut eteen. Ens talvena laatikko remontti niin vaihan levyt samalla että ei isosta asiasta kyse vain uteliaisuus vaivaa :D

GlennHughes

Mulla loppui narahtelu kun uitin levyt atf:ssä ennen kasausta.
Arsch!

Titus

Mulla teki joskus samaa ryminää. Meni ohi kun säädin jouset uudelleen ja aavistuksen löysemmälle. Menny jo monta vuotta. Enska remmillä ei mitään öljykylpyjä ikinä  levyt saaneet . Säädä uudelleen .

HillyMan

Hmm... pitää koittaa löysätä jousia. Kävi itelläkin kyllä mielessä mutta sitten meni yhtä nopeesti pois. Toi on ollut useemman kerran osina ja aina öljynny levyt ennen kasausta ja toiminu muutaman viikon ja taas alkanu narskiin kiinni.

Kapteeni sika

Kyllä ne Barnetinkin levyt ääntää kylmänä, tosin kytkin on Scorpion. Mulla ei ainakaan aiheuta toimenpiteitä.

Titus

Kato samalla Tapit.  Voi olla urilla joihin sitte takertelee levyt. Varo halpoja kopioita jos uusimaan  joudut.

HillyMan

Kapteeni, en minä siitä äänestä mitään mutta kun voima välittyy välittömästi takarenkaalle. Varomaton tippuisi kyydistä :D