Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

fuelpak

Aloittaja filtteri, 01 maaliskuu 16, 13:41:22

« edellinen - seuraava »

filtteri

lukittuuko fuelpak ensimmäiseen pyörään johon se liitetään?? ostin käytetyn ja en saa sitä ohjelmoitua kirveelläkään,kun virran vääntää päälle ohjelmointi näppäinten valot syttyy ja saman tien sammuvat eli uudellaan ohjelmointi ei onnistu.olen joskus aikasemminkin fuelpak:in asentanu ja se meni heittämällä paikoilleen mutta se laite oli uusi.niin kyseessä on vm 2012 sportti

Kiwi

Onkos noissa fuelpakeissa jotain mallikohtasia eroja? Voisko olla et se ois uudempaan/vanhempaan?

filtteri

kyä se 2012 mallin sportissa oli ollu kiinni ja toiminu eli siitä tuskin on kyse.

koiruus

Mä ostin kanssa käytetyn ja hyvin sen sai ohjelmoitua.
Eihän sulla vaan oo tappokatkaisin päällä tai muuta virtahäsmäkkää?
Mulla kun käänsi virrat päälle jäi valot palamaan,
ja siitä sitten ohjelmoimaan.
Sohvi FLHTCUI -06

filtteri

ei kyllä katkaisia on run asennossa ja pyörä kyllä käynnistyykin fuelpak:in kanssa mutta se ohjelmointi ontuu jostain syystä.tuli toi naittuminen mieleen kun ainakin se uusi fuelpak 3 tekee sen mut tästä mulla ei tosiaan ole mitään käryä :(.ne ohjelmointi valot palaa tasan niin kauan kun bensapumppu hurisee ja sammuvat sitten.

koiruus

Ohjeen mukaan tuo malli ohjelmoidaan koneen käydessä.
Kokeilitko sitä?
Sohvi FLHTCUI -06

filtteri

juu siis käynissä ei ollu..eli siinäkö meni vikaan.se mun xr1200:seen laittama meni kyä ilman käynnistystä..pitääkö se kaasun kalibrointikin tehdä pyörä käynnissä?? mulla ei toi amerikkankieli taitu niin sen takia ollaan vähän hukassa.katoin jonkun youtube pätkän ja siinä ukko sääti sitä fuelpakkia pyörän ollessa käynnissä mut se oli semmonen lcd mallin fuelpak tää mun on toisennäköinen purkki ja siinä pätkässä pyörä ei ollu käynnissä.

filtteri

Lainaus käyttäjältä: Skippy - 01 maaliskuu 16, 19:50:52
http://fuelpakfi.com/downloads/Harley/51667_07-13Sportster.pdf
;)
siis mulla on se toinen malli..onkohan mulla ja myyjällä koskaan edes toiminu koko laite,se purkki mikä mulla on näyttäis toimivan vm2011 asti.widdu menee mystiseksi.

koiruus

Juu se ilman lcd:tä oleva malli säädetään myös kone käynnissä.
Kaasun kalibrointia ei tehdä muutoin kuin mode 21 pitää näyttää nollaa tyhjäkäynnillä.
Se taitaa se boksi saada sähkön sieltä pensapunpulta kun kerran käynnissä pitää olla.
Koitappa nuita ohjeita, kysele sitten lisää niin suomennellaan tarpeen mukaan.
Sohvi FLHTCUI -06

filtteri

ok kokeillaan huomenissa :)

filtteri

kyllä kyllä moottori piti olla käynnissä kun tätä fuelpak versiota ohjelmoi eli kielimuuri kiitokset raadille avusta :) :)