Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

93" shoveli

Aloittaja -wla-, 14 marraskuu 15, 17:01:27

« edellinen - seuraava »

-wla-

Nyt pitää viisaammilta kysellä pari juttuu kun ei itse oikeen tiedä.

Mulla on tötterö shovelin alakerta 4 1/2" iskulla ja crane 310b nokka kovilla nostajilla.

pytyt on 3 5/8"   mutta mulla on kahta pituutta +.075" (5.405") ja +.200" ( 5.530") pitkät pytyt ja männät on S&S TRW 1800.

En ole vielä mittaillut mitään mutta onko joskus käytetty pidempää sylinteriä 4 1/2" iskun kanssa?

Minkälaisia puristuksia kannattaisi tavoitella että sais polkemalla suht kivasti käyntiin?

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: -wla- - 14 marraskuu 15, 17:01:27
En ole vielä mittaillut mitään mutta onko joskus käytetty pidempää sylinteriä 4 1/2" iskun kanssa?

On.

Sun pitää mittailla, millaista kanttia sinne tulee lyhyemmällä sylinterillä. Mikä sen kantin sitte pitäis olla, se on aikalailla siitä kiinni, mitä meinaat sillä kiukaalla tehdä. Varttimailikoneeseen 11:1, katukoneeseen jotain vähemmän. Mulla on vajaa 9:1, ja hyvin sillä rekasta ohi menee.

Polkemisen edellyttämä woima taasen riippuu siitä, millasen nokan sinne laitat. Shovelin kannet tykkää asteista ja overlapista.
Long John Stroker

-wla-

kyllä olis aikomus katukone tehdä millä voi sit ajaa täysiä :D

Nokka on tuo crane 310B http://www.nightrider.com/biketech/hdcam_shovel_bydur_ql_old.htm

Sitä vaan mietin että mikähän olisi sopiva dynaaminen ruttu kiksi peliin?