Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

voi poistaa

Aloittaja Jensen, 30 syyskuu 18, 18:09:46

« edellinen - seuraava »

Jensen

Voi poistaa.



Rezi


Enok

Iltaa.

Kaikella kunnioituksella, mutta mielestäni tämä aihepiiri on jo kerran käsitelty loppuun.
Potkupallolle ja niin edelleen lienee toiset foorumit.

K.

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: Enok - 04 lokakuu 18, 22:48:43
Iltaa.

Kaikella kunnioituksella, mutta mielestäni tämä aihepiiri on jo kerran käsitelty loppuun.
Potkupallolle ja niin edelleen lienee toiset foorumit.

K.

+1
'84 shovel, 65' pan

Motomatti

LainaaJostain syystä foorumit ilmeisesti off kun melkein kaikki hiljenneet? Kait ne ihmiset rakentelee kuin ennenkin mutta ei niitä kiinnosta nettiin mitään panna. Ei oikein nuoria kiinnosta ja ukkoutuu porukka
.

Saman olen huomannut. Muillakin tekniikan foorumeilla, joihin olen osallistunut, on käynyt kato. Tekniikka ei kiinnosta kaikkia koskaan ja niitä joita kiinnostaa on ilmeisesti kiinnostuksen kohteet muissa ympyröissä. Vasta pahan paikan tullen kirjaudutaan foorumeille kun muualta ei tietoa löydy.

Sama koskee yksittäisten harrastajien ylläpitämiä blogeja. Kävijämäärät harventuneet. Nuori nettineuvoja tutustui omaan blogiini ja sanoi että ei tuolla tavalla saada kiinnostusta synnytettyä. Artikkelit liian pitkiä ja sellaista asiaa jota ei kukaan tarvitse saati ymmärrä. Pitää olla ristiriitoja, ratkaisemattomia tilanteita, yllätyksiä ja mielenkiintoisia henkilöitä, mieluiten julkkiksia niin alkaa kävijöitä olemaan. Sanoin että ei ole sellaisia juttuja minulla enkä laitatuta mainoksia blogiini vaan vain asiaa. Tämä Kansanopiston nettineuvoja totesi että omapa on asiani jos raha ei kiinnosta.

JSmedby

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 05 lokakuu 18, 11:26:19
LainaaJostain syystä foorumit ilmeisesti off kun melkein kaikki hiljenneet? Kait ne ihmiset rakentelee kuin ennenkin mutta ei niitä kiinnosta nettiin mitään panna. Ei oikein nuoria kiinnosta ja ukkoutuu porukka
.

Saman olen huomannut. Muillakin tekniikan foorumeilla, joihin olen osallistunut, on käynyt kato. Tekniikka ei kiinnosta kaikkia koskaan ja niitä joita kiinnostaa on ilmeisesti kiinnostuksen kohteet muissa ympyröissä. Vasta pahan paikan tullen kirjaudutaan foorumeille kun muualta ei tietoa löydy.

Sama koskee yksittäisten harrastajien ylläpitämiä blogeja. Kävijämäärät harventuneet. Nuori nettineuvoja tutustui omaan blogiini ja sanoi että ei tuolla tavalla saada kiinnostusta synnytettyä. Artikkelit liian pitkiä ja sellaista asiaa jota ei kukaan tarvitse saati ymmärrä. Pitää olla ristiriitoja, ratkaisemattomia tilanteita, yllätyksiä ja mielenkiintoisia henkilöitä, mieluiten julkkiksia niin alkaa kävijöitä olemaan. Sanoin että ei ole sellaisia juttuja minulla enkä laitatuta mainoksia blogiini vaan vain asiaa. Tämä Kansanopiston nettineuvoja totesi että omapa on asiani jos raha ei kiinnosta.


Sinne sitten vaan Matti Johanna Tukiaista, Jari Sillanpäätä ja Salkkariklippejä blokiisi, niin alkaa tapahtumaan  ;D

JKKo

Mieluusti lukisin sellaisia esillelaittoja jossa ”oppii” elikkäs työmenetelmiä, ratkottuja ongelmia, paranteluja. Vähän niinkuin ”Wheeler dealer” Edd Chinan aikana oli.
883/1200/turbo

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 05 lokakuu 18, 11:26:19
Nuori nettineuvoja tutustui omaan blogiini ja sanoi että ei tuolla tavalla saada kiinnostusta synnytettyä. Artikkelit liian pitkiä ja sellaista asiaa jota ei kukaan tarvitse saati ymmärrä. Pitää olla ristiriitoja, ratkaisemattomia tilanteita, yllätyksiä ja mielenkiintoisia henkilöitä, mieluiten julkkiksia niin alkaa kävijöitä olemaan.

Tämähän on yksi nykyajan vitsauksista. Koko ajan pitää tulla jotain tuuttausta - kunhan se on lyhyttä ja mielellään jollain tapaa shokeeraavaa tai yliampuvaa. Suvakit, rajakit, mitä ensitreffeissä alttarilla tapahtui ja mitä Siltsu tunkee persereikäänsä. Sisällön asiapitoisuus ei ole merkityksellistä, oikeellisuudesta puhumattakaan. Jotenki jengi on nykyään orientoitunutta tämmöiseen, eikä muu jaksa enää kiinnostaa. Varsinkaan, jos se edellyttää keskittymistä yli minuutin ajaksi.

Mä luulen, että tämä on kuitenkin lopulta aikakautensa ilmiö, joka tänään on vain ylikorostunut. Mitään järkevää ei saada aikaan tulvalla tyhjänpäiväistä hölynpölyä, vaan lopulta vain asiasisältö merkitsee. Tämä huomataan taas jonain päivänä, jolloin höpöhöpötuuttaaminen jää sille kuuluvaan rooliin: viihteeksi. Niille, joita se nyt ylipäätään viihdyttää.
Long John Stroker

F.T.F.S

Kyllä tuollasesta pitäs kunnon pitkäkeula
Tehä tai sit bosozoku  :P

jannu

VAU... , nyt menee Jensen lujaa, kahdessa viikossa hyvän matkaa kolmatta sivullista tilitystä  :o, varmaan ennätys...
Jatka samaan malliin, kyllä sivuja piisaa  ;D

Motomatti

Uretaanipohjaiset liimat kestävät kovettua pitkään jos kerros on paksu. Myös kuiva ilma hidastaa kovettumista. Lämmin ja kostea edistää.

Ex- työmaalla purettiin yksi lentokoneen runko kun sen liimaukset eivät olleet viikossa kovettuneet. Liiman laatu, sen sekoitus ja varastointi tutkittiin mutta sillä osastolla ei löytynyt virhettä.
Syy oli se että ulkona oli 25 astetta pakkasta ja sisällä 18 astetta lämmintä ja näistä syistä ilma tavattoman kuivaa. Tarpeetonta hätäilyä oli se ja muutaman viikon työ meni hukkaan. Yksinkertainen asia mutta ei vain pälkähtänyt kenenkään mieleen.

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.