Kromitankki sai turbon, ruiskun ja koneremontin.

Aloittaja JKKo, 08 lokakuu 15, 19:21:00

« edellinen - seuraava »

slant sickness

Syvä hiljaisuus. OK, ostin jotain ihan muuta. Michelin Commander III. Semmonen kestää kakspäällä ajoa Dynassa parikyttonnia, joten kestänee tässä yksin ajettavassa kevytpyörässä tosi pitkään. Eteen en voinut "Misukkaa" laittaa, kunne 90/90-19 kokoa ole ja 100/90 ylettyy rapakaaren kiinnikkeisiin saakka.

013

en tiedä minkälainen vanne evossa on, mutta rautiksen teräsvanteessa 3.00 kumi näytti typerältä kun reuna on leveämpi kumia. joten 3.25-19 on ollut sopiva kumi siinä joka on myös alkuperäinen suositus.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

JKKo

Tämän vanteet on parhaan tietoni mukaan rautapäästä peräisin. Pyörän 9 jakoiset aluvanteet meni vaihdossa, kun joku mopopoika-65 halusi ne rautikseensa ja mä puolestani tahdoin kromipinnaiset. Hyvä valinta mulle, oikein toimivat ovat olleet ja etuvanteeseen oli jo joku porannut oikean puoleiselle levylle ruuvinreiät. Juu ne on aitoa suomirakentelua. On metriset ruuvit oikealla, imperiaaliset vasemmalla puolen etupyörän napaa. Keula on säädettävä 39mm Showa Sportster Sportista ja kisahistorialla, kun siinä oli jotain tarroja viittaamassa moiseen.

Saattaa käydä niin että mä tulevaisuudessa muokkaan lokasuojan kiinnitysrautaa niin, että 100/90-19 mahtuu paikalle. 90/90-19 valikoimakin on suppeampi kuin satamillisen. Sit menis jokaiseen Michelin Commander.
883/1200/turbo